XS

TRAJNO DELAMO SIJAJNO

V Lidlu Slovenija od leta 2013 svoje družbeno odgovorne aktivnosti združujemo pod trajnostno pobudo Ustvarimo boljši svet. V tem času smo nemalokrat oblikovali pionirske trajnostne poteze, po katerih se zgledujejo tudi druga podjetja. V zadnji trajnostni kampanji predstavljamo tri izbrane zgodbe za boljši svet, ki smo jih v zadnjem letu pisali v sodelovanju z zaposlenimi zaposlenimi, kupci, dobavitelji, poslovnimi partnerji, lokalno skupnostjo in drugimi deležniki.

SPOZNAJ NAŠE TRAJNOSTNE ZGODBE

»Tista o plastenkah«

S podporo projekta Plastenke za Junake smo spodbudili zbiranje plastenk za pomoč najmlajšim bolnikom z rakom.  Podprli smo dve akciji Junakov tretjega nadstropja, v katerih so se povezali številni posamezniki, pa tudi organizacije, ki so iz vseh koncev prispevali plastenke za male Junake. Prav vsaka oddana plastenka je bila namreč dobrodelna. Po izjemno uspešni prvi akciji, smo podprli še eno in v obeh skupaj zbrali več kot milijon plastenk oz. skoraj 30 ton plastike in Junakom tretjega nadstropja donirali 48.572 evrov.

 

In prav vsaka taka zgodba je neprecenljiva.

Hvala, da skupaj z nami ustvarjate zgodbe za boljši svet

SPOZNAJ JUNAKE ZGODBE

Maja Ravnak v  Lidlu skrbi za področje centralne logistike. Bila je vodja projekta Plastenke za Junake, ki jo je organiziralo društvo Junaki tretjega nadstropja.

»Spomnim se začetkov akcije, ko s sodelavci in sodelavkami nismo bili prepričani, kako bo  zbiralna akcija sprejeta in ali smo v Sloveniji pripravljeni na kavcijski sistem, ki je že prisoten v marsikateri evropski državi. Odziv ljudi nas pustil odprtih ust. Zastavljene cilje smo namreč presegli na vseh področjih. Več kot milijon zbranih plastenk pomeni, da je skoraj vsak drugi prebivalec Slovenije prinesel plastenko v zbiralni avtomat – to je res izjemna številka! Vesela sem, da sem bila lahko del tako srčnega projekta, kjer smo pomagali najmlajšim Junakom ter naredili nekaj dobrega za okolje.« 

Aniq Gutić: Junaki niso vedno mogočni in veliki, včasih so čisto majhni, a neverjetno pogumni. Tak je Aniq Gutić, ki je star 8 let in prihaja iz Cerkelj na Gorenjskem. Je velik ljubitelj nogometa in šaha. Pri 4 letih je zbolel za levkemijo in jo po dolgem in napornem zdravljenju tudi premagal. Na žalost pa se je bolezen čez pol leta ponovila.

»Na snemanju spota sem se imel super, saj zelo rad nastopam. Maja je bila krasna družba in hitro sva povezala. Najbolj mi je bilo všeč, da smo bili lahko v Lidlovi trgovini, čeprav je bila nedelja in ta ni bila odprta. Kul je tudi, ko si po televiziji in to opazijo sošolke in sošolci.«

Več o akciji Plastenke za Junake najdeš tukaj.

»Tista o hranozavesti«

Že vrsto let ozaveščamo in izobražujemo o pomenu skrbnega ravnanja s hrano, prav tako pa tudi sami izvajamo številne ukrepe na sistemski ravni, s katerimi pripomoremo k zmanjševanju odpadne hrane

S hranozavestnim gibanjem  smo skupaj s partnerji dosegli, da je 24. april postal slovenski dan brez zavržene hrane. S projektom Hrana ni za tjavendan že deseto leto zapored v prizadevanjih za manj odpadne hrane skupaj z Ekošolo združujemo številne otroke in šolarje. V 9. sezoni iniciative Hrana ni za tjavendan je več kot 16 tisoč otrok v skoraj 300 slovenskih šolah in vrtcih uspešno zmanjševalo količino odpadne hrane.

Prav tako presežno hrano iz trgovin vsakodnevno doniramo  preko dobrodelnih organizacij tistim, ki jo najbolj potrebujejo.

 

In prav vsaka taka zgodba je neprecenljiva.

Hvala, da skupaj z nami ustvarjate zgodbe za boljši svet

SPOZNAJ JUNAKE ZGODBE

Sašo Šketa je Lidlov kulinarični ambasador in velik zagovornik hranozavestnega življenjskega sloga. Bil je tudi obraz kampanje Zbudi svojo hranozavest.

»Hrana ni in ne sme biti odpadek. Tudi iz živil, ki na prvi pogled niso videti najlepša, ali jim bo kmalu potekel rok, lahko ustvarimo novo zanimivo jed. Vesel sem, da se tega  zavedajo že otroci, ki se v okviru projekta Hrana ni za tjavendan z različnimi aktivnostmi lotevajo zmanjševanja odpadne hrane na vrtcih in šolah. Hranozavestno miselnost pa seveda prenesejo tudi v domače okolje. »

Kian Gostinčar in Ajda Homar sta ena od 16.464 otrok, ki so bili v šolskem letu 2023/2024 vključeni v projekt Hrana ni za tjavendan..

Vse aktivnosti, ki jih izvajamo na šoli v okviru projekta Hrana ni za tjavendan so nama zelo všeč. Najboljše so kuharske delavnice, kjer skupaj ustvarjamo recepte, v katerih uporabimo hrano, ki na prvi pogled ni več najlepša.

Več o hranozavestnem gibanju najdeš tukaj.

»Tista o pomoči«

V okviru naše strategije trajnosti delujemo tako, da je dobro za ljudi in za planet. To naše poslanstvo želimo s svojimi dejanji prenašati v širšo družbo, saj verjamemo, da lahko skupaj ustvarjamo boljši svet za vse. Letno s pomočjo skupnosti namenimo prek 1, 2 milijona evrov za več kot 200 projektov in organizacij.

Že vrsto let ponosno spodbujamo slovenski parašport in smo ponosni zlati sponzor Zveze za šport invalidov – Slovenskega paralimpijskega komiteja. Skupaj  želimo slovenskemu občinstvu približati parašport, spodbujati navijaško zavest in na ta način prispevati k spreminjanju percepcije parašporta v javnosti.

 S tradicionalno donacijo Deluxe že več kot 11 let pomagamo mladim, ki potrebujejo pomoč pri zdravljenju ali razvoju. Vsako leto del sredstev od prodaje izdelkov lastne premium blagovne znamke Deluxe, ki so na policah v prazničnem času, podarimo v dobrodelne namene, zbrana sredstva pa namenimo ustvarjanju boljšega sveta za otroke. V minulih letih smo tako že sodelovali s številnimi organizacijami.

 S projektom Koraki za tačke skrbimo za brezdomne živali in jim pomagamo najti topel dom, zbiramo hrano za ljudi v stiski, s projektom Roza oktober smo dobrodelni in ozaveščamo o raku dojk, v minulem letu smo v okviru projekta Lidl za vitalno Slovenijo podprli projekte za gibanje in zdrav življenjski slog v lokalnem okolju, že vrsto let pa smo tudi podpornik Zveze prijateljev mladine Slovenije ter njihovih projektov Pomežik soncu ter Teden otroka.

 

In prav vsaka taka zgodba je neprecenljiva.

Hvala, da skupaj z nami ustvarjate zgodbe za boljši svet

SPOZNAJ JUNAKE ZGODBE

Živa Lavrinc je vrhunska športnica, lokostrelka, dobitnica bronaste medalje na zadnjih paralimpijskih igrah v Parizu ter parašportnica leta 2024.

»Olimpijska medalja so sanje vsakega vrhunskega športnika oziroma športnice. Ves trud, ure treningov in odrekanje so v trenutku poplačani. Hvaležna sem Zvezi za šport invalidov Slovenije – Slovenskemu paralimpijskemu komiteju in Lidlu Slovenija, ki se trudita graditi boljše pogoje za športnike invalide.”

Halil Ciriković je Lidlov prodajalec v trgovini v Domžalah. V prostem času rad teče in navija za slovenske športnike in športnice.

»Snemalna izkušnja z Živo mi je bila morda ravno zaradi najine skupne ljubezni do športa še bolj prijetna. Najbolj sproščen od vseh pa je bil kužek Poppy, ki naju je oba z Živo zasenčil. Zdaj, ko sem Živo spoznal še v živo, je moje spoštovanje in občudovanje parašportnikov še večje, res jim ni para.«

To so le nekatere izmed naših trajnostnih zgodb.

Hvala, ker jih ustvarjate skupaj z nami.

 

Vse trajnostne dosežke Lidla Slovenija  na področju trajnosti in družbene odgovornosti zadnjih let najdete v trajnostnih poročilih Lidla Slovenija.