Lidl Slovenija začenja akcijo Koraki za tačke: Edinstvenost pasem, ki to zares niso
07.10.2024 08:00:00 | Komenda
Ob svetovnem dnevu živali, ki ga zaznamujemo 4. oktobra, v Lidlu Slovenija začenjajo dejavnosti v sklopu dobrodelne akcije Koraki za tačke, ki bo potekala do konca oktobra. V okviru dolgoročne pobude Ustvarimo boljši svet želijo v sodelovanju s portalom Pes moj prijatelj in Zavodom Naš kuža opozoriti na problematiko brezdomnih živali in spodbuditi odgovorno lastništvo.
Ljudje pogosto izbirajo določeno pasmo psa ali mačke na podlagi specifičnih in značajskih lastnosti, ki ustrezajo njihovim željam, preferencam in življenjskemu slogu. V letošnji kampanji Koraki za tačke želijo izpostaviti edinstvenost mešancev, ki čakajo na svoj dom v zavetiščih.
Ljubitelje živali in potencialne bodoče lastnike bodo na Lidlovih družbenih omrežjih na sproščen način opominjali, da lahko v »čistokrvnih vaških mešancih« najdejo svojega najbolj edinstvenega štirinožnega sopotnika. Prav tak kuža ali muca namreč na svetu obstaja le eden in je zato še toliko bolj poseben. To potrjujeta tudi glavna junaka letošnje kampanje Koraki za tačke, nekdanja zavetiška psička Trini in nekdanja brezdomna muca Beti.
Odločitev za lastništvo živali naj bo premišljena
Ne glede na to, ali izberemo pasemskega mačka ali psa ali žival iz zavetišča, pa želijo ob tem ozaveščati tudi o tem, da mora lastništvo živali postati informirana odločitev z razumevanjem in upoštevanjem odgovornega lastništva, s čimer problematiko zavrženih živali rešujemo pri samem izvoru. Eden glavnih vzrokov za veliko število brezdomnih živali je namreč nepremišljena odločitev za lastništvo, ki je posledica neinformiranosti ljudi pred odločitvijo za hišnega ljubljenčka.
Donacija s »všečkom« ali poslanim SMS sporočilom
Poleg ozaveščanja na družbenih omrežjih prek Lidlovih vplivnežev bodo z aktivacijo sledilcev zbirali tudi sredstva, ki jih bodo donirali Zavodu Naš kuža. Ta bo zbrana sredstva namenil organizacijam za zaščito in pomoč brezdomnim živalim. Za vsak »všeček« objavljenih intervjujev vplivnežev z mimoidočimi ali ozaveščevalnih videov oz. klikom na anketo v storijih in oglasih na Lidlovih profilih na omrežjih Facebook in Instagram bodo v Lidlu Slovenija zavodu donirali 10 centov.
Do konca meseca oktobra pa bo sredstva za Zavod Naš kuža mogoče prispevati tudi prek odprte dobrodelne SMS linije - TACKE5 NA 1919, katere skrbnik je organizacija Never give up, ki je bila tudi pobudnica akcije Koraki za tačke.
Lidl Slovenija · Korporativno komuniciranje
Pod lipami 1, 1218 Komenda · Metka Šilar Šturm · 030 427 355 · pr@lidl.si; www.lidl.si
O Lidlu Slovenija
Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 67 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 32 državah in ima skupaj več kot 12.200 trgovin v 31 državah ter zaposluje približno 376 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. So tudi prejemniki certifikatov za enega najboljših delodajalcev v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2024 in Top Employers Europe 2024.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.
Kontakt za medije
pr@lidl.si