LIDL SLOVENIJA V PRAZNIČNEM ČASU DONIRA ZVEZI LIONS IN SLOVENSKI BANKI HRANE; K DOBRODELNOSTI VABIJO TUDI SVOJE KUPCE

03.12.2024 | Komenda

Zbiralna košara

V Lidlu so v prazničnem času zasnovali božično kampanjo, s katero v vseh državah, v katerih posluje Lidl, vabijo k dobrodelnosti. V Lidlu Slovenija bodo v vseh svojih trgovinah postavili zbiralne košare za ljudi v stiski. Obenem bodo donirali 10.000 EUR Zvezi Lions klubov Slovenije in SIBAHE - Slovenski banki hrane, organizacijama, ki dnevno po zaprtju prevzemata presežno hrano iz največ Lidlovih trgovin.

Lidl Slovenija v okviru svoje praznične pobude Ustvarimo boljši svet že vrsto let pomaga številnim neprofitnim organizacijam, ki potrebujejo pomoč ali podporo pri svojem delovanju. V letošnjem prazničnem tako skupaj s humanitarnimi in prostovoljnimi organizacijami, ki prevzemajo presežno hrano neposredno po zaprtju njihovih trgovin in jo razdeljujejo pomoči potrebnim, vabijo k donaciji hrane za ljudi v stiski. Kupci lahko v svojem najbližjem Lidlu del nakupljenih živil oddajo v zbiralno košaro in pomagajo tistim, ki pomanjkanje v prazničnih dneh občutijo še bolj kot sicer.  Zbirajo prehrambne izdelke z daljšim rokom trajanja, z nagovorom »Kupi 1 več in oddaj v zbiralno košaro« pa želijo kupce spodbuditi k ustvarjanju boljšega sveta v času, ko marsikdo še bolj občuti pomanjkanje.

Poleg zbiranja hrane bodo Zvezi Lions klubov Slovenije in SIBAHE-Slovenski banki hrane, organizacijama, ki prevzemata presežno hrano iz največ Lidlovih trgovin in jo delita med pomoči potrebne, donirali še 10.000 evrov za nakup opreme za pobiranje in razdeljevanje hrane. Na ta način bodo podprli projekt pobiranja in razdeljevanja hrane pred iztekom roka trajanja, ki sloni na plečih humanitarnih organizacij in prostovoljcev. V Lidlu Slovenija že vse od leta 2017 donirajo presežke hrane, ki v trgovini ostanejo po zaprtju. »Lidl Slovenija že vrsto let izvaja aktivnosti za zmanjševanje količin odpadne hrane; optimizirali smo procese naročanja hrane, skupaj s partnerskimi organizacijami ozaveščamo o odgovornem ravnanju s hrano, kljub temu pa v trgovinah še vedno ostane nekaj hrane – veseli smo, če gre s pomočjo humanitarnih organizacij v roke tistih, ki jo najbolj potrebujejo. V zadnjih treh letih smo na ta način razdelili in »rešili« pred odpadki povprečno več kot 350 ton hrane na leto,« je povedala Metka Šilar Šturm, vodja Korporativnih zadev v Lidlu Slovenija.

Dobrodelna kampanja je del mednarodne kampanje Skupine Lidl, ki je s svojimi trgovinami prisotna v 31 državah po svetu. Z njo želijo sporočiti, da je prazničen čas lahko čaroben, preprost in poln topline, če ga delimo z drugimi. V Lidlu Slovenija so še posebej ponosni, da je bil del oglasa Lidlove mednarodne božične kampanje posnet v Sloveniji – v Škofji Loki, Ljubljani in v Lidlovi trgovini na Toplarniški ulici.

Lidl dobrodelen tudi z Deluxe izdelki

V tem prazničnem času pa že 12. leto zapored poteka tudi Lidlova dobrodelna akcija Deluxe, v okviru katere Lidl Slovenija donira del sredstev od prodaje izdelkov lastne premium blagovne znamke Deluxe. Letos bodo donacijo namenili Centroma za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje (CIRIUS) v Kamniku in Vipavi. K donaciji kupci prispevajo z nakupom Deluxe izdelkov, ki so v prodaji ves praznični čas. Doslej so v Lidlu Slovenija otrokom in mladostnikom po vsej Sloveniji, ki potrebujejo pomoč in podporo pri zdravljenju ali razvoju, z donacijami Deluxe namenili več kot 200.000 EUR.

Boljši svet ustvarjajo vse leto

Ne samo v decembrskih dneh, ampak skozi celo leto, se v skladu z Lidlovo trajnostno pobudo Ustvarimo boljši svet lotevajo mnogih humanitarnih projektov in podpirajo številne projekte – med najbolj prepoznavnimi so podpora Zvezi prijateljev mladine Slovenije in projektu Pomežik soncu, podpora Junakom 3. nadstropja z akcijo Plastenke za Junake ter ozaveščevalno-dobrodelni kampanji za Združenje Europa Donna Slovenija in Zavod Naš kuža Roza oktober in Koraki za tačke. Poleg tega pa z donacijskim razpisom, ki ga izvedejo šestkrat letno, podprejo še številna manjša športna, vzgojna, izobraževalna, kulturna in druga, društva. Letno z donacijami podprejo več kot 200 društev.

 

 

Lidl Slovenija · Področje za korporativno komuniciranje

Pod lipami 1, 12 18 Komenda · pr@lidl.si

www.lidl.si

O Lidlu Slovenija

Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 68 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 31 državah in ima skupaj več kot 12.350 trgovin, 220 logističnih centrov in skladišč ter zaposluje približno 375 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. So tudi prejemniki certifikatov za enega najboljših delodajalcev v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2024 in Top Employers Europe 2024. V osrčju Lidlove korporativne kulture so njihove vrednote – uspešnost, spoštovanje, zaupanje, prizemljenost in povezanost. Te vodijo ekipe pri vsakodnevnem delu in so podlaga za njihov uspeh.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.

K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.

 

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si

Kategorije


Deli

Additional reports