V AKCIJI PLASTENKE ZA JUNAKE V ENEM LETU ZBRANIH VEČ KOT MILIJON PLASTENK, KI NE BODO KONČALE V NARAVI

17.10.2024 08:00:00 | Komenda

Plastenke

Konec septembra se je zaključila druga akcija Plastenke za Junake, s katero sta Lidl Slovenija in Interzero Slovenija podprla društvo Junaki 3. nadstropja pri zbiranju odpadnih plastenk za pomoč otrokom, obolelim za rakom, ter prispevala k zmanjševanju onesnaževanja okolja in večjemu recikliranju embalaže. Lidl Slovenija in Interzero Slovenija sta društvu ob tem donirala 13.120 EUR. Uspeh obeh akcij kaže na sočutje do sočloveka in okoljsko ozaveščenost prebivalcev Slovenije ter potrjuje, da je uvedba kavcijskega sistema za okolju prijaznejše ravnanje s plastiko pravi korak v smeri doseganja okoljskih ciljev Slovenije. V prvi in drugi akciji Plastenke za Junake je bilo skupno zbranih 1.043.709 plastenk oziroma 29,6 tone plastike, društvu pa doniranih 48.572 evrov.

Statistično gledano je plastenko za male Junake in čistejše okolje v obeh akcijah prispeval vsak drugi Slovenec. Tudi tokrat je zbiranje plastenk potekalo v treh Lidlovih trgovinah: v Ljubljani na Toplarniški ulici, v Mariboru na Titovi cesti in v Kranju na Šucevi ulici, kjer so bile v ta namen na voljo posebne naprave za zbiranje plastenk.

V ponovni akciji je bilo v dveh mesecih in pol zbranih 421.828 plastenk oziroma 12,48 tone zbranega materiala; slednji je bil v celoti predan družbi za ravnanje z odpadno embalažo Interzero Slovenija, ki je poskrbela za ustrezno ravnanje z zbranimi plastenkami. Izkupiček od prodaje materiala v višini 3.120 EUR je namenjen za društvo Junaki 3. nadstropja; skupno z donacijo 10.000 evrov, h kateri se je že pred pričetkom akcije zavezalo podjetje Lidl Slovenija, bo društvo iz naslova 2. akcije tako prejelo 13.120 EUR.

Akcija potrjuje, da smo prebivalci Slovenije pripravljeni na kavcijski sistem

Spodbuden je podatek, da v akciji zbrane plastenke ne bodo končale v naravi in onesnaževala okolja. Pravilno odlaganje plastenk bi v Sloveniji lahko spodbudili tudi z uvedbo kavcijskega sistema.

»Kavcijski sistem uspešno deluje ali pa je v postopku vpeljave v številnih državah, kjer je prisotna Skupina Lidl, zato v Lidlu Slovenija že od samega začetka podpiramo prizadevanja za uvedbo kavcijskega sistema tudi v Sloveniji. Na ravni Slovenije bi na tak način lahko učinkovito pripomogli k zmanjšanju vpliva plastike na okolje in k doseganju skupnih okoljskih ciljev, ki jih narekuje evropska zakonodaja. Tudi akcija Plastenke za Junake je še enkrat več pokazala, da smo prebivalci Slovenije pripravljeni na tak sistem zbiranja, o čemer pričajo izjemne količine zbranih plastenk, ki so presegle naše zastavljene cilje. Ob enem pa smo veseli, da se je materiala zbralo čim več, saj je bil izkupiček od prodaje namenjen delovanju društva Junaki 3. nadstropja,« je dejal Gregor Planinšič, vodja logistike v Lidlu Slovenija.

Kavcijski sistem so najprej vzpostavili na Švedskem in uspešno deluje v 13 evropskih državah, do leta 2025 pa ga nameravajo vpeljati še v petih državah. V tujini se je izkazal za temelj preudarnega ravnanja z odpadki, ki so za okolje najbolj obremenjujoči – to so plastenke in drugi izdelki iz PET za enkratno uporabo, saj se plastenka, odvržena v naravo, razgrajuje kar 450 let in povzroča nepovratno škodo okolju.

V dveh akcijah Junakom 3. nadstropja skupna donacija v višini 48.572 evrov

V ponovitveni izvedbi akcije Plastenke za Junake so si snovalci zadali cilj, da v dobrih dveh mesecih, kolikor je trajala akcija, zberejo vsaj 350.000 plastenk, a prebivalci Slovenije so ponovno pokazali globok čut za sočloveka in okoljsko ozaveščenost ter številko presegli za več kot 70 tisoč.

 “Da bo Slovenija v tako kratkem času zbrala toliko plastenk za Junake, se nam je zdelo nedosegljivo. Da pa je bil cilj presežen za več kot 70 tisoč plastenk, pa je zares neverjetno. Slovenija, hvala za prav vsako oddano plastenko! Hvala tudi Lidlu Slovenija in Interzeru Slovenija, ki sta ponovno podprla ta krasen projekt,” je povedala Urška Kolenc, predsednica društva Junaki 3. nadstropja.

Na leto v Sloveniji za rakom zboli od 70 do 80 otrok, rak pa je tudi najpogostejši vzrok smrti zaradi bolezni pri otrocih, starih od 5 do 14 let. Ob koncu prve izvedbe akcije so v Lidlu Slovenija skupaj s podjetjem Interzero Slovenija Junakom predali 35.452 evrov, skupaj so zbrali 621.881 odpadnih plastenk, kar je več kot 18 ton ločeno zbrane odpadne plastike.

________________________________________________________

Lidl Slovenija · Korporativne zadeve  

Pod lipami 1, 1218 Komenda · pr@lidl.si; www.lidl.si

O Lidlu Slovenija

Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 68 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 31 državah in ima skupaj več kot 12.350 trgovin, 225 logističnih centrov in skladišč ter zaposluje približno 375 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. So tudi prejemniki certifikatov za najboljše delodajalce v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2024 in Top Employers Europe 2024.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si

Kategorije


Deli

Additional reports