LIDL SLOVENIJA PREJEMNIK SLOVENSKE NAGRADE ZA DRUŽBENO ODGOVORNOST IN TRAJNOSTNI RAZVOJ HORUS 2024 IN CERTIFIKATA GREEN STAR

HORUS

10.12.2024 | Komenda

HORUS

FOTO: Aleksandar Domitrica/Mediaspeed

Inštitut za razvoj družbene odgovornosti (IRDO) je razglasil letošnje prejemnike slovenskih nagrad za družbeno odgovornost in trajnostni razvoj Horus. Med nagrajenci je tudi Lidl Slovenija, ki je nagrado prejel v kategoriji za strateško celovitost pravne osebe. Namen nagrade Horus je spodbujati celovitost v razmišljanju, inovativnost v delovanju in odgovornost pri poslovanju slovenskih podjetij, česar se v Lidlu skupaj z zaposlenimi že vrsto let lotevajo strateško, celostno in ciljno usmerjeno. Obenem je Lidl Slovenija v tem tednu že tretjič zapored postal »Zelena zvezda« – ponovno je prejel najvišje število zvezdic na certifikatu Green Star, ki ga podeljuje CER Partnerstvo za trajnostno gospodarstvo.

V Lidlu Slovenija od leta 2013 svoje družbeno odgovorne aktivnosti združujejo pod trajnostno pobudo Ustvarimo boljši svet, s trajnostno strategijo, ki je tesno vpeta v poslovno strategijo podjetja, in transparentno predstavljenimi zavezujočimi trajnostnimi cilji, pa uresničujejo zavezo o skrbnem ravnanju v dobro planeta in ljudi. V podjetju na dve leti objavijo trajnostno poročilo, v katerem na enem mestu celovito in sistematično predstavijo prizadevanja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.

Strateški in celovit pristop Lidla Slovenija k trajnostnemu razvoju in vidnejše dosežke na tem področju je prepoznala tudi strokovna komisija nagrade Horus 2024, ki je najstarejša tovrstna nagrada v Sloveniji ter predstavlja podporo razvoju trajnosti in družbene odgovornosti, in Lidlu Slovenija podelila nagrado za strateško celovitost pravne osebe.

»V Lidlu Slovenija smo ponosni, da so neodvisne strokovne institucije že večkrat prepoznale naša prizadevanja na področju trajnosti. Nagrada Horus nam pomeni veliko priznanje in hkrati potrditev, da smo s svojimi trajnostnimi prizadevanji, vrednotami in praksami, ki jih vpeljujemo na vseh ravneh poslovanja, na pravi poti. Pomeni tudi vzpodbudo, da si v prihodnje zastavimo še bolj ambiciozne trajnostne cilje. Iskreno čestitamo tudi ostalim prejemnikom nagrade, ki si skupaj z nami prizadevajo za ustvarjanje boljšega sveta,« je ob tem povedala Saša Vidmar, svetovalka za družbeno odgovornost in trajnostni razvoj v Lidlu Slovenija.

»Zelena zvezda« že tretje leto zapored

V Lidlu Slovenija delujejo trajnostno do narave, okolja, podnebja in živali, s poudarkom na podpori lokalnim skupnostim, humanitarnemu načinu delovanja, projektom za otroke in družine ter promociji zdravega načina življenja, ki zajema skrb za dobro počutje na vseh nivojih posameznikovega delovanja. To so pomembni dejavniki pri pridobivanju certifikata Green Star, ki je prvi certifikat za trajnostno poslovanje in podnebno ukrepanje v Sloveniji ter kaže, kje na poti zelene preobrazbe se posamezno podjetje trenutno nahaja.

Tako kot že dve leti poprej je Lidl Slovenija tudi letos prejel pet zvezdic na certifikatu in se s tem uvrstili med "Zelene zvezde". V to kategorijo se uvrščajo ambiciozna podjetja, ki so načela trajnostnega poslovanja že vključila v svojo misijo, vizijo in strategijo ter poslovne modele.

»V podjetju imamo poleg trajnostne sprejeto tudi smelo nacionalno podnebno strategijo, ki usmerja ukrepe za omejevanje izpustov toplogrednih plinov. Letos smo si zastavili še bolj ambiciozne podnebne cilje v dobavni verigi in se zavezali, da bomo do leta 2050 dosegli  neto ničelne izpuste toplogrednih plinov (»net zero«). Prizadevamo si, da bi za trajnostni prehod opolnomočili tudi svoje dobavitelje, zato smo jih podprli z organizacijo Dneva dobaviteljev in Lidlovo Podnebno akademijo. V zadnjem obdobju so odmevala naša hranozavestna prizadevanja na področju zmanjševanja količin odpadne hrane kot enega bolj perečih trajnostnih izzivov našega časa – Vlada Republike Slovenije je med drugim prisluhnila pobudi Lidla Slovenija in partnerjev ter 24. april razglasila za slovenski dan brez zavržene hrane,« je še dodala Saša Vidmar.

Usmerjeni v prihodnost in nadaljnji trajnostni razvoj

Pri delu na področju trajnosti se v Lidlu Slovenija tesno naslanjajo na tvorno sodelovanje z dobavitelji in drugimi deležniki ter na zaposlene, ki so ključni snovalci trajnostnega napredka. Pred Skupino Lidl in Lidlom Slovenija je nadaljnji razvoj trajnostne strategije, ki bo še poglobila njihova trajnostna prizadevanja, obenem so nedavno v 31 državah, v katerih ima Lidl svoje trgovine, stopili v strateško partnerstvo s Svetovnim skladom za naravo (WWF).

Kot del Skupine Lidl se Lidl Slovenija kot partner vključuje v razprave o družbenih in okoljskih izzivih in poteh za rešitve ter transparentno in konstruktivno prispeva k skupnemu napredku na mednarodni ravni.

 

 

Lidl Slovenija · Področje za korporativno komuniciranje

Pod lipami 1, 12 18 Komenda · pr@lidl.si

www.lidl.si

 

O Lidlu Slovenija

Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 68 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 31 državah in ima skupaj več kot 12.350 trgovin, 220 logističnih centrov in skladišč ter zaposluje približno 375 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. So tudi prejemniki certifikatov za enega najboljših delodajalcev v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2024 in Top Employers Europe 2024. V osrčju Lidlove korporativne kulture so njihove vrednote – uspešnost, spoštovanje, zaupanje, prizemljenost in povezanost. Te vodijo ekipe pri vsakodnevnem delu in so podlaga za njihov uspeh.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.

K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si

Kategorije


Deli

Additional reports