Krepitev dialoga

Ustvarimo boljši svet – skupaj spodbujamo spremembe!

Od naših dobaviteljev in kupcev do zaposlenih: na maloprodajnem trgu živil sodelujemo s številnimi interesnimi skupinami. Dialog z njimi ima za nas bistven pomen, saj tako lahko prispevamo svoje znanje in se učimo drug od drugega. Zavedamo se, da se lahko le skupaj uspešno soočimo s prihodnjimi izzivi in vsak dan naredimo svet malo boljši.

Pri Lidlu se zato zavzemamo za nenehen in transparenten dialog z vsemi pomembnimi partnerji, kupci in zaposlenimi – da jih popeljemo s seboj na našo pot.

 

Naša predanost v številkah

% registriranih uporabnikov in uporabnic Lidlove aplikacije za zaposlene, prek katere ti dostopajo do informacij in znanja

Do leta 2025

in še naprej bomo z oznakami izdelkov strankam zagotovili večjo transparentnost in jim tako omogočili zavestnejšo odločitev za nakup

Do leta 2022

in še naprej želimo naše sodelavce na različnih področjih spodbujati in podpirati pri trajnostnem ravnanju

Več kot 160

sodelujočih izobraževalnih ustanov v projektu Hrana ni za tjavendan na leto

podprtih organizacij in projektov

na leto, ki se trudijo izboljšati svet

ure

dodatnega izobraževanja na zaposlenega (v povprečju v letu 2021)

Naša področja ukrepanja: krepitev dialoga

Naši projekti za boljši svet

Naš trajnostni razvoj