Ponosno podpiramo Zvezo za šport invalidov - Slovenski paralimpijski komite

Ponosno podpiramo Zvezo za šport invalidov - Slovenski paralimpijski komite

Lidl Slovenija - zlati sponzor

V Lidlu Slovenija že vse od leta 2016 z velikim spoštovanjem in občudovanjem podpiramo šport invalidov in slovenske športnike. Smo zlati sponzor Zveze za šport invalidov Slovenije - Slovenskega paralimpijskega komiteja (Zveza ŠIS – SPK) in skupaj sodelujemo pri različnih projektih, ki ne le podpirajo slovenski parašport, temveč tudi spreminjajo zavest javnosti o vključevanju mladih invalidov v šport.  Naše partnerstvo že vse od samih začetkov presega meje običajnega sponzorstva, saj skupaj snujemo številne projekte, dogodke, aktivnosti in posvete za že uveljavljene športnike invalide pa tudi mlade invalide in njihove družine.

Skupaj gradimo boljše pogoje za invalide in seveda na tak način ustvarjamo boljši svet za vse.  Že na začetku sodelovanja smo si skupaj postavili jasne okvirje, kaj želimo z našo skupno zgodbo doseči – in to je prepoznavnost parašporta v javnosti, navdihovanje mladih invalidov za šport in razbijanje predsodkov, s katerimi smo se kot sponzor na začetku našega sodelovanja tudi sami soočili.  

Kampanja "V športu mi ni para"

Košarkar na vozičku

Letos bodo med 28. avgustom in 8. septembrom v Parizu potekale 17. poletne paralimpijske igre, na katerih bodo nastopili tudi slovenski parašportniki. Kot pravzaprav vsi športniki, si tudi parašportniki želijo le jasne in glasne podpore njihovemu trudu, vztrajnosti ter dosežkom. V podporo njihovemu nastopu na paralimpiojskih igram ter promociji slovenskega parašporta smo skupaj z Zvezo ŠIS-SPK zasnovali kampanjo z osrednjim sporočilom »V športu mi ni para«.

Kampanja navdihuje in z vrlinami parašportnikov aktualizira enakovrednost športov oziroma športnikov ter slavi edinstvenost vsakega posameznika. Izpostavlja namreč odlike parašportnikov, ki so pravzaprav skupne vsem športnikom, kot take pa so nam lahko v navdih. Prav zato našim parašportnikom v športu resnično ni para. In ravno beseda »para«, ki se je v javnosti na trenutke še vedno drži stigma, prek osrednjega sporočila »V športu mi ni para« dobi nov pomen v krepitvi vloge parašporta oziroma parašportnikov pri nas.

V kampanji spoznamo in spremljamo različne predstavnike parašportnih disciplin: parastrelca Frančka Gorazda Tirška, paraplezalko Manco Smrekar, paraplavalca Gašperja Glušiča, paralokostrelko Živo Lavrinc ter košarkarja na vozičku Davida Škorjanca, pridružila pa sta se jim še Tija Vrhovnik in Matjaž Majdič – oba igralca odbojke sede.

Ali veš?

Na poletnih paralimpijskih igrah v Tokiu smo Franca Gorazda Tirška pospremili do dveh medalj za Slovenijo na paralimpijskih igrah, skupno jih tako štejemo že 51. Zimske paralimpijske igre so postregle z novim slovenskim nastopom v Pekingu, kjer je parasmučar Jernej Slivnik tekmovanje v veleslalomu končal na 13. mestu. Na poletni olimpijadi gluhih, ki se je odvijala maja 2022 v Braziliji pa sta atletinji Leja Glojnarič in Iris Breganski blesteli v mnogoboju in skoku v višino, ter tako za Slovenijo osvojili še štiri kolajne. Dve zlati odličji je v domovino prinesla Leja, dve bronasti pa Iris.

Športne navade je potrebno vzgojiti že v mladosti

Vzgajanje zdravih športnih navad je pomembno že pri otrocih in mladostnikih, zato v Lidlu Slovenija skupaj z Zvezo ŠIS-SPK ustvarjamo in razvijamo program Postani športnik. zavzemamo za vključevanje mladih invalidov v šport, spodbujanju otrok z invalidnostmi k ukvarjanju s športom ter nenazadnje tudi za dvig prepoznavnosti športa invalidov v javnosti. Skupaj smo ustvarili platformo, na kateri se gradi prepoznavnost parašportnikov, tudi izven paralimpijskih let, ki so za promocijo športa invalidov bolj odmevna.   

Program Postani športnik vključuje širok nabor aktivnosti, pobud, dogodkov in delavnic, ki so namenjene mladim invalidom in njihovim staršem, učiteljem in profesorjem športne vzgoje, lokalnim športnim klubom, panožnim zvezam, društvom invalidov in podobno.

Podpora pred paralimpijskimi igrami prvič leta 2021

Parašportnike in šport invalidov smo z veliko kampanjo, s katero smo želeli pozornost javnosti usmeriti na slovenske parašportnike in njihove zavidljive uspehe, hkrati pa med ljudmi širiti zavest, da sami lahko premagajo vse ovire, prvič podprli leta 2021 pred paralimpijskimi igrami v Tokiu. Takrat je nastala je kampanja »Nič mi ne manjka«, s katero smo sporočali, da šport ne pozna telesnih oviranosti, le pomanjkanje volje in motivacije. Kampanja je ozaveščala javnost, da šport ne izbira telesa, ampak le posameznike, ki imajo jasno postavljene cilje, hkrati pa so pripravljeni trdo delati za svoje uspehe.

V okviru kampanje je nastala himna športnikov invalidov »Ta tempo«, navdihujoč, energičen, zmagovalen tempo za vsakogar, ki v življenju potrebuje odmerek pozitivne energije. Pod besedilo in glasbo himne se je podpisal raper Trkaj.

Lidlova sponzorska strategija

V Lidlu Slovenija želimo v okviru sponzorske strategije ljudi navduševati za šport in gibanje ter poudarjati pomen kakovostne hrane, še posebej svežega sadja in zelenjave v aktivnem življenjskem slogu. S tem podpiramo našo poslovno strategijo in z njo povezano strategijo trajnosti, katere poslanstvo je delovanje v dobro ljudi, planeta in posameznika. S pozitivnim zgledom in sponzoriranjem izbranih projektov želimo vplivati na širšo družbo, saj skupaj lahko ustvarjamo boljši svet. Verjamemo, da je ključno pri oblikovanju dobre sponzorske zgodbe tudi tesno sodelovanje blagovne znamke in partnerja. Naša strategija sponzorstva se osredotoča predvsem na šport, dodatno pa na področji kulture in izobraževanja.