IZDELKI 4. GENERACIJE LIDLOVE LOJTR'CE DOMAČIH KMALU V TRGOVINAH!
25.02.2020 | Komenda
Komenda, 25. februar 2020 – Še nekaj dni nas čaka od premiere izdelkov, ki so se uvrstili na četrto Lidlovo Lojtr'co domačih. Zdaj že tradicionalni projekt Lidla Slovenija, ki stavi na kakovostne domače sestavine in navdihujoče slovenske majhne podjetnike, bo tokrat postregel z več kot 40 prehranskimi in kozmetičnimi dobrotami. Izdelki, ki prinašajo izjemne okuse in izvirnost slovenskih malih podjetnikov, bodo v trgovinah Lidla Slovenija na voljo od ponedeljka, 2. marca 2020.
Lansko jesen se je poziv Lidlove Lojtr'ce domačih ponovil že četrtič. Nanj se je prijavilo več kot 100 slovenskih dobaviteljev s skupno več kot 200 različnih izdelkov. Raznolika ponudba specialitet, prijavljenih na letošnji natečaj, je navdušila strokovno žirijo, ki so jo sestavljale vinska strokovnjakinja Mira Šemić, blogerka in ustvarjalka receptov Urška Fartelj (blog 220 stopinj poševno) ter Lidlova ambasadorka zdravega življenjskega sloga Hana Verdev. Pod budnim očesom Lea Oberžana, vodje projekta Lidlova Lojtr'ca domačih v Lidlu Slovenija, so ocenile prijavljene izdelke in vsaka s svojim poudarkom iskale vrhunskost prijavljenih specialitet. »Dobrih izdelkov je bilo zelo veliko, tako da so o izboru odločile zares male nianse,« je po samem izboru izjavila Mira Šemić in proizvajalce spodbudila, da svoje kreativno delo razvijajo tudi v prihodnje.
Končni nabor 42 izdelkov v četrti generaciji Lojtr'ce domačih tako ponovno predstavlja izjemnost, srčnost in kakovost, kar je slovenska butična proizvodnja premore. Na Lidlove police so se med drugimi izvrstnimi dobrotami postavili tudi odlični mesni izdelki, sveži siri in jogurti, različni domači sokovi, piškoti, med, čaji, pa tudi zanimivi neprehranski izdelki, denimo polževo mazilo, negovalna glina, deodoranti in mila. Na Lojtr'ci domačih torej spet za vsakogar nekaj!
Negujejo butičnost
Lidlova Lojtr'ca domačih je leta 2016 nastala z željo in vizijo Lidla Slovenija, da pomaga slovenskemu malogospodarstvu, butičnim podjetnikom, ki so v razvoj svojega izdelka vložili mnogo energije, ljubezni, spoštovanja do slovenske kulture in tradicije. Ker na poti do prepoznavnosti potrebujejo pomoč in zagon, jim v podporo priskoči Lojtr'ca domačih. Lidlova ekipa se namreč takoj po končnem izboru novih dobaviteljev vsakemu posveti tako s prodajnega kot marketinškega vidika.
Prva generacija izdelkov Lojtr'ce domačih je na Lidlove police prispela že spomladi 2017, številke pa s četrto generacijo postajajo že prav zanimive. Tako je bilo v Lojtr'co domačih v štirih letih vključenih več kot 100 različnih butičnih dobaviteljev s skupaj skoraj 200 izdelki, nekateri so se nanjo z novimi izdelki vrnili že večkrat.
Kot pravijo v Lidlu Slovenija, je pomembno, da Lidlova Lojtr'ca domačih ostaja usmerjena v majhne slovenske proizvajalce. »Dobaviteljem pustimo, da ostanejo majhni, zavedamo se, da so njihove kapacitete butične in da je ravno to njihova dodana vrednost,« poudarja Leo Oberžan, nabavnik in vodja projekta Lojtr'ca domačih v Lidlu Slovenija. »Zgodba z Lojtr'ce pa kljub temu lahko postane še nekaj več. Kar nekaj izdelkov z Lojtr'ce se je zaradi priljubljenosti med kupci uvrstilo med druge blagovne znamke Lidla Slovenije, npr. praznično Deluxe, nekaj pa jih je celo »napredovalo« v redno ponudbo Lidlove lastne znamke Naše nam paše,« dodaja.
Lidl Slovenija – zanesljiv strateški partner
Za sodelovanje s slovenskimi dobavitelji se v Lidlu Slovenija zavzemajo že od začetka svojega poslovanja. Danes jih v svojo ponudbo vključujejo več kot 120, številni izdelki slovenskih dobaviteljev živijo tudi kot del Lidlovih blagovnih znamk. Dolgoročno in zanesljivo sodelovanje so v različnih segmentih svoje ponudbe oblikovali s številnimi slovenskimi podjetji, na primer z Mlekarno Celeia, Mesom Kamnik, Celjskimi mesninami, Žitom, Pekarno Mlinotest, Dano, Mesarstvom MIM in mnogimi drugimi.
Kot rezultat krepitve ponudbe slovenskih izdelkov in tudi večje prepoznavnosti slovenskih izdelkov na naših policah je Lidl Slovenija jeseni 2018 predstavil tudi novo blagovno znamko Naše nam paše, ki združuje izdelke, ki se jih spominjamo oziroma jih prepoznavamo kot pristne domače. Kot pravijo v Lidlu Slovenija, bodo nabor izdelkov pod to blagovno znamko v prihodnje še bogatili.
Obenem pa slovenski dobavitelji s sodelovanjem z Lidlom Slovenija vstopajo v Lidlov sistem, ki odpira možnosti, da vstopijo tudi na druge trge, kjer je Lidl prisoten. Tako lahko v različnih Lidlih v tujini najdete več kot 150 različnih slovenskih izdelkov, denimo ajdov kruh z orehi (ki ga lahko kupite tudi na Kanarskih otokih), italijanski kruh, linške kekse, krof z mareličnim polnilom, navadni jogurt 1,3 %, pa tudi sladoled, žele bonbone, čevapčiče in še kaj …