LIDLOV MLADI VINAR 2019 JE MARTIN ERZETIČ, ZMAGOVALNA ŠTUDENTSKA EKIPA PA FUZIJA ROSÉ
18.12.2019 | Komenda
Finalisti natečaja Lidlov mladi vinar 2019 za perspektivne vinarje
Ljubljana, 18. december 2019 – Lidl Slovenija in Radostne prireditve sta zaključila že sedmi natečaj Lidlov mladi vinar. V kategoriji perspektivnih mladih vinarjev, v kateri je s svojimi vini sodelovalo 34 mladih vinark in vinarjev, si je lento absolutnega zmagovalca po oceni strokovne komisije že drugo leto zapored nadel Martin Erzetič (Čarga 1767) z vinom merlot. V študentskem delu natečaja, v katerem je sodelovalo pet ekip s kar treh slovenskih univerz, pa je slavila ekipa Fuzija Rosé z Biotehniške fakultete v Ljubljani. Erzetičev merlot in ostala finalna vina mladih vinarjev so že naprodaj v vseh Lidlovih trgovinah po Sloveniji.
Natečaj Lidlov mladi vinar za perspektivne mlade vinarje k sodelovanju vabi vinarke in vinarje do 35. leta, ki že pridelujejo svoje vino. Sodelovanje in predstavitev svojega izdelka slovenskim ljubiteljem vina je lahko pomembna odskočna deska za njihovo poslovno pot. »Uveljavitev na širšem slovenskem trgu ni vedno preprosta, zato v Lidlu Slovenija z natečajem mladim vinarjem dajemo priložnost, da ne le prepričajo strokovno komisijo, pač se predstavijo tudi na naših prodajnih policah in nagovorijo tiste, ki štejejo največ, slovenske kupce. Veseli nas, da je tudi letos to priložnost izkoristilo veliko perspektivnih mladih vinarjev,« pravi Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje in družbeno odgovornost v Lidlu Slovenija.
Prihodnost slovenskega vinogradništva je svetla
Prijavljena vina perspektivnih mladih vinark in vinarjev je ocenila strokovna komisija, sestavljena iz predstavnikov podjetja Lidl Slovenija, Radostnih prireditev in drugih strokovnjakov s področja vinarstva in vinogradništva. Kot so sklenili ob ocenjevanju, je njihova naloga vsako leto težja. Strokovna komisija je pod vodstvom prof. dr. Tatjane Košmerl ocenila več kot 50 vzorcev vin in po njihovem mnenju je bila letošnja senzorična kakovost vin na res visoki ravni: »Komisija je imela zelo prijetno nalogo, saj je bila prijetno presenečena nad kakovostjo letošnjih prijavljenih vin. Vina so bila zelo izdelana v prepoznavnosti sorte in po drugi strani sestavljenosti zvrsti. Navdušujoče je bilo tudi število vinark, ki so svoja vina prijavile na natečaj, saj je v njihovih stvaritvah zaznati rahločutnost in prefinjenost.«
Rado Stojanović, direktor Radostnih prireditev, je o natečaju povedal: »Letošnja vina mladih perspektivnih vinarjev so bila odlična, celo najboljša doslej. Odlikovala jih je pestrost in izjemna kakovost. Z veseljem smo del projekta, s katerim pomagamo pisati uspešne vinarske zgodbe in mladim nadaljevati slovensko vinogradniško tradicijo«.
Za vsako izmed kategorij – rdeče, belo in peneče vino – so člani strokovne komisije v začetku oktobra izbrali po dva finalista. Vsa finalna vina so od srede novembra tudi naprodaj v Lidlovih trgovinah. Med finaliste so se uvrstili Petra Sanabor s penino Pallidia in Klemen Čehovin s penino rose v kategoriji penečih vin, Aljaž Sirk s chardonnayem in Aleksander Zavec s sivim pinotom v kategoriji belih vin ter Jakob Bizjak s cabernet sauvignonom in Martin Erzetič z merlotom v kategoriji rdečih vin. Ravno slednji je na Vinskem Univerzumu že drugič zaporedoma slavil kot absolutni zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar.
Martin Erzetič je prepričal z merlotom
Zmagovalec Martin Erzetič prihaja z družinske kmetije Čarga 1767 iz Goriških Brd. Svojo strast do vinogradništva je začrtal že ob koncu kmetijske srednje šole. »Presenečen in ponosen sem, da je kakovost našega vina ponovno prepričala in očarala ocenjevalce. Sem resnično brez besed, saj ponovne zmage resnično nisem pričakoval,« je misli ob zmagi strnil Martin, ki že drugo leto zapored nosi laskavi naziv Lidlov mladi vinar.
Med študentskimi ekipami najboljši študentje ljubljanske Biotehniške fakultete
Mladim vinogradnikom se vsako leto pridružijo tudi študentske ekipe, ki se pod strokovnim mentorstvom profesorjev izkusijo v pridelavi vina od izbire sorte, skrbi za trto in grozdje v vinogradu, do trgatve in nege vina. Ob tem se morajo domisliti še trženjskih zgodb svojega vina, ki jih ob zaključnem ocenjevanju vin predstavijo strokovni komisiji, posebni kriterij ocenjevanja pa je tudi inovativnost pri pridelavi vina. Letos si je naziv najboljše študentske ekipe priborila ekipa Fuzija Rosé z Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani, ki je komisijo prepričala tudi z inovativnimi prijemi pri pridelavi vina in najboljšo kakovostjo svojega vinskega izdelka.
Nagrado za najboljšo vinsko trženjsko zgodbo si je priborila ekipa Utrip vina z iste fakultete. Na natečaju sta sodelovali še ekipi Meranski vinarji in Trije mušketirji z Meranovega s Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru ter ekipa NaNOS iz Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorici. Študenti so v času svojega natečaja skrbno ustvarjali svoje vino, obenem pa pridobivali dragocena znanja, ki jim bodo na poslovni poti v svet vinarstva kmalu prišla prav. »Zanimivo je, da tudi med perspektivnimi mladimi vinarji, ki so se letos prijavili s svojimi vini, že srečujemo znana imena iz preteklih študentskih natečajev,« je poudarila Tina Cipot iz Lidla Slovenija. »Veseli nas, da smo poskrbeli za nekaj dodatnih izkušenj, morda pa je tudi natečaj kateremu izmed nekdanjih študentov pridal kanček motivacije, da se je hitreje ali lažje odločil za svoje poslanstvo – biti mladi vinar v deželi izvrstnega vina.«
Podrobnosti o natečaju najdete na spletni strani www.mladivinar.si.
O podjetju Lidl Slovenija
Lidl Slovenija ima 58 trgovin in več kot 1.800 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32 državah po svetu in ima skupaj več kot 10.800 trgovin v 29 državah po svetu ter zaposluje približno 287 tisoč ljudi.
Kot pravijo v podjetju, v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 1800 izdelkov lastnih in uveljavljenimi blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo z več kot 250 organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.
K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.
O Radostnih prireditvah
Prireditve, ki jih organizirajo in izvajajo pri Radostnih prireditvah, že vrsto let povezujejo obiskovalce in ponudnike in širijo kulturo uživanja vina in kulinaričnih dobro. Obiskovalcem omogočajo, da spoznajo vinarje in druge proizvajalce, slišijo njihove izkušnje in doživijo delčke njihovih zgodb. Posebno pozornost namenjajo usmerjanju pozornosti obiskovalcev na kuharske mojstre, ki iz pridelkov in živil ustvarjajo prave kulinarične mojstrovine. Vsem pridelovalcem, proizvajalcem in ustvarjalcem ponujamo strokovnjake, obiskovalce, medijsko odmevnost, druženje s konkurenco in posledično pozicioniranje vin, pridelkov, proizvodov in živil ter kuharskih mojstrovin v (izbranem) okolju. Prizadevajo si tudi za ohranjanje slovenske kulture in običajev, za boljšo prepoznavnost slovenskih vinorodnih dežel in kulinaričnih regij, vinsko turističnih cest, turističnih kmetij, gastronomije in kulturno-umetniškega izročila.