PRVIČ V PONUDBI: ČEVLJI IZ RECIKLIRANE PLASTIKE

09.10.2020 | Komenda

Čevlji Crivit iz reciklirane plastike

Komenda, 9. oktober 2020 – V ponedeljek, 12. oktobra, bodo v vseh Lidlovih trgovinah po Sloveniji prvič na voljo čevlji za prosti čas Lidlove lastne blagovne znamke Crivit z vrhnjim materialom iz 100 % recikliranih plastičnih odpadkov (rabljene plastenke PET). Tako Lidl Slovenija prispeva nove korake v strategiji za zmanjšanje uporabe plastike v svojem poslovanju. V Lidlovih čevljih plastični odpadki znova zaživijo kot kakovostni izdelek za nadaljnjo uporabo.

Novi čevlji za šport in prosti čas Crivit so prvi čevlji Lidlove lastne blagovne znamke s tekstilnim vrhnjim materialom iz reciklirane plastike. Posebnost teh čevljev je, da vrhnji material sestoji iz 25 % reciklirane odpadne plastike – tako imenovane Ocean Bound Plastic. Gre za PET plastenke, zbrane na plažah, otokih in priobalnih območjih Azije, tako je bilo preprečeno, da bi se te plastenke znašle v morju. 75 % vrhnjega materiala je izdelanega iz običajno odloženih in recikliranih plastenk PET iz Azije.

Plastenke PET je potrebno stisniti, očistiti, zmleti na majhne koščke in nato iz njih z nadaljnjo obdelavo izdelati reciklirana vlakna. Ta se nato uporabijo za izdelavo čevljev (vrhnjega materiala) - vrhnji material Lidlovih čevljev Ocean Bound Plastic je v celoti narejen iz teh recikliranih vlaken, odvisno od velikosti je za posamezen čevelj porabljenih od 11 do 16 plastenk.

Kakovostni čevlji Ocean Bound Plastic za prosti čas za moške, ženske in otroke bodo na voljo v Lidlovih trgovinah po Sloveniji od 12. oktobra do razprodaje zalog.

ZAVEZA ZA ZMANJŠEVANJE PLASTIKE

Lidl se zaveda svoje odgovornosti do ljudi in okolja in si v okviru svoje strategije za odgovorno uporabo plastike REset Plastic prizadeva, da bi bile do leta 2025 vse plastične embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk v največji možni meri primerne za recikliranje ter da bi v podjetju zmanjšali porabo plastike za 20 %.

Cilj strategije REset Plastik na področju REmove (odstranjevanje) je tudi preprečevanje vnosa plastičnih odpadkov v okolje, odstranjevanje plastičnih odpadkov iz okolja ter tudi njihovo vračanje v cikel surovin za predelavo.

Naj spomnimo še, da je bil Lidl Slovenija prvi trgovec v Sloveniji, ki je junija 2018 iz prodaje umaknil plastične vrečke, kar pomeni prihranek približno 119 ton plastike letno.

Konec leta 2019 so naredili še nekaj korakov k zmanjšanju plastike v Lidlovih trgovinah v Sloveniji:

- 1. januarja letos so v trgovinah prenehali prodajati plastične izdelke za enkratno uporabo, kot so slamice, plastične posodice in kozarci, krožniki, jedilni pribor.

- Vatirane palčke Lidlove blagovne znamke Cien imajo namesto plastičnega dela odslej papirnato palčko. Ocenjen prihranek zaradi umika prodaje vatiranih palčk s plastičnim delom znaša 10 ton plastike letno.

- Zmanjšali so plastično embalažo pri najbolj priljubljenih izdelkih (Lupilu plenice -17 %, mleta kava Sunga 100g -17 %, oreški Alesto - 20 %).

- Pri izbranem sadju, zelenjavi in tekstilu namesto plastičnega ovitka uporabljajo okolju prijaznejšo prevezo.

- Škatlasta embalaža izdelkov znamke Konditor je proizvedena iz 90 % recikliranih materialov.

- Od februarja 2020 so za 0,99 EUR v izbranih Lidlovih trgovinah na voljo vrečke za sadje in zelenjavo za večkratno uporabo (2 vrečki v pakiranju).

 

Več o korakih Lidla Slovenija za zmanjševanje plastike ter o strategiji REset Plastic najdete na https://www.boljsi-svet.si/reset-plastic/.

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si

Kategorije


Deli

Additional reports