LIDLOVA LOJTR'CA DOMAČIH K SODELOVANJU VABI ŽE 5. GENERACIJO BUTIČNIH PROIZVAJALCEV

03.09.2020 | Komenda

Poziv k prijavi na Lidlovo lojtr'co domačih

Lidlova Lojtr'ca domačih že peto leto zapored k sodelovanju vabi male podjetnike, proizvajalce butičnih slovenskih specialitet, ki odražajo tradicijo, posebnosti naše dežele, a so obenem tudi inovativni, predvsem pa so butične proizvodnje. Lidlov projekt za butične proizvajalce se je na slovenskem trgu že dobro prijel, v Lidlovih trgovinah pa je bilo kupcem doslej na voljo več kot 250 izvrstnih izdelkov butičnih proizvajalcev iz cele Slovenije. Mnogi med njimi se na Lidlove police stalno vračajo, kar nekaj pa jih je preko Lojtr'ce našlo stalno mesto na Lidlovih policah. Natečaj Lojtr'ca domačih bo letošnjo jesen potekal od 1. do 30. septembra, več o njem pa lahko preberete na https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih.

Lidlova Lojtr'ca domačih je postala odskočna deska za marsikaterega slovenskega butičnega proizvajalca, ki ustvarja kulinarične specialitete in druge zanimive izdelke. S prijavo na razpis so korak bližje novi poslovni priložnosti, saj bodo izbrani izdelki uvrščeni v Lidlovo ponudbo in na voljo v vseh njihovih trgovinah po Sloveniji.

»Naša Lojtr'ca domačih je izredna dobra priložnost, da se manjši proizvajalci predstavijo širšemu slovenskemu trgu. Številni so skozi sodelovanje v našem projektu pridobili nove kupce, zgradili prepoznavnost svoje blagovne znamke, prenekateri dobavitelj je tudi povečal proizvodnjo,« poudarja Mark Ilic, nabavnik v Lidlu Slovenija, ki je v letošnjem letu prevzel vodenje uspešnega Lidlovega projekta. »Želimo si še več inovativnih izdelkov, s katerimi bi lahko naše podjetje in dobavitelj ustvarjala nove trende na slovenskem trgu. Prijaviteljem svetujem, naj prijavljajo izdelke, ki so drugačni, morda celo drzni, nenavadni …«

Eden od poudarkov letošnjega razpisa Lidlove Lojtr'ce domačih je tudi spodbujanje prijaviteljev k bolj trajnostnim izdelkom. Skladno s svojo trajnostno strategijo v Lidlu Slovenija še posebej spodbujajo, da nosijo prijavljeni izdelki družbeno odgovorno oziroma trajnostno noto. »Denimo, da je izdelek proizveden iz izključno slovenskih sestavin, morda je proizveden v socialnem podjetju, morda je izdelek ali njegove sestavine proizvedene v skladu s smernicami ekološke pridelave in predelave … Lahko je to izdelek, katerega embalažo je mogoče v celoti reciklirati ali morda embalaža izdelka ne vsebuje plastike – čeprav jo embalaže podobnih izdelkov vsebujejo in podobno,« še dodaja Mark Ilic, ki že nestrpno pričakuje zanimive izdelke izpod rok butičnih proizvajalcev.

Lojtr'ca vse bolj priljubljena pri kupcih

V Lidlu Slovenija poudarjajo, da vsako leto beležijo izjemno pozitiven odziv kupcev na izdelke v ponudbi Lojtr'ce domačih, zato so nekateri od njih v okviru predstavitvenih akcij Lojtr'ce domačih postali kar stalni gostje. »Izjemno priljubljeni so denimo glinena krema za obraz, suhi ocvirki in Laška domača salama, prav tako konopljin med in originalno polževo mazilo, ki sta se prvič predstavila letošnjo pomlad.«

Prav tako so nekateri izdelki, ki so se našim kupcem priljubili skozi ponudbo Lojtr'ce domačih, svoj prostor že našli v naši ponudbi prazničnih izdelkov Deluxe (denimo naravno milo iz kozjega mleka, kopalna sol, arašidovo maslo itd.) ali pa celo v redni ponudbi (denimo domači sladoled v lončku, ajdovi krapi ipd.).

»Jaz sem si rekel: Kdor ne riskira, ne profitira. In ker imam veselje do dela, sem vedel, da bom zmogel prav vse. Odlična časovna razporeditev priprav na lansiranje mi je olajšala vse postopke do police in danes vse skupaj ocenjujem kot nepozabno, odlično izkušnjo,« pravi Peter Marn, ki se je na Lidlovo Lojtr'co prebil s svojimi domačimi tekočimi jogurti, od katerih so sadni brez dodanega sladkorja. »V bistvu je Lojtr'ca domačih res odskočna deska, saj ti pri vsem zelo pomagajo. Zelo priporočam! Če imate izdelek, na katerega ste ponosni, se prijavite na Lidlovo Lojtr'co domačih, saj je butično res odlično,« poudarja tudi Tina Avguštin, ki se je na Lojtr'co povzpela z glineno kremo za obraz.

Prva generacija izdelkov Lojtr'ce domačih je na Lidlove police prispela spomladi 2017, številke pa iz leta v leto naraščajo in potrjujejo strateški pomen projekta za slovenske butične proizvajalce. V Lidlovo Lojtr'co domačih je bilo do sedaj vključenih več kot 120 različnih butičnih dobaviteljev s skupaj več kot 250 izdelki, nekateri so se nanjo z novimi izdelki vrnili že večkrat.

Prijave odprte do 30. septembra.

Na razpis se lahko prijavijo proizvajalci butičnih izdelkov z registrirano dejavnostjo, ki še niso na voljo v več slovenskih trgovskih verigah. V Lidlu iščejo predvsem izdelke, ki bi lahko obogatili njihovo ponudbo – tukaj ne gre zgolj za prehranske, temveč tudi tekstilne, rokodelske in podobne izdelke. Prijave zbirajo preko spletne strani https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih, kjer je na voljo spletni obrazec in vsa potrebna navodila. Prijavljene izdelke bo ocenila strokovna komisija.

Lidl Slovenija razvija strateška partnerstva s slovenskimi dobavitelji

Za sodelovanje s slovenskimi dobavitelji se v Lidlu Slovenija zavzemajo že od začetka svojega poslovanja. Obenem pa slovenski dobavitelji s sodelovanjem z Lidlom Slovenija vstopajo v Lidlov sistem, ki odpira možnosti, da vstopijo tudi na druge trge, kjer je Lidl prisoten. Slovenske izdelke je moč (v redni ali občasni akcijski ponudbi) najti v 26 državah, kjer je Lidl prisoten. Tako lahko v tujini najdete denimo ajdov kruh z orehi (ki ga lahko kupite tudi na Kanarskih otokih), italijanski kruh, linški keksi, krof z mareličnim polnilom, navadni jogurt 1,3 %, pa tudi sladoled, žele bonbone, čevapčiče in drugo.

Številni izdelki slovenskih dobaviteljev živijo tudi kot del Lidlovih blagovnih znamk. Dolgoročno in zanesljivo sodelovanje so v različnih segmentih svoje ponudbe oblikovali s številnimi slovenskimi podjetji, na primer z Mlekarno Celeia, Mesom Kamnik, Celjskimi mesninami, Žitom, Pekarno Mlinotest, Dano in mnogimi drugimi. Kot rezultat krepitve ponudbe slovenskih izdelkov in tudi večje prepoznavnosti slovenskih izdelkov na policah je Lidl Slovenija jeseni 2018 predstavil tudi novo blagovno znamko Naše nam paše. Obseg ponudbe izdelkov te blagovne znamke vseskozi povečujejo in jo bodo tudi v prihodnje še bogatili.

Kontakt za medije


Kategorije


Deli

Več
Additional reports