LIDLOVA LOJTR'CA DOMAČIH PONOVNO VABI BUTIČNE PROIZVAJALCE
29.08.2019 | Komenda
Žirija Lojtrce domačih.
Komenda, 29. avgust 2019 – Lidlova Lojtr'ca domačih se je na slovenskem trgu že dodobra prijela. Doslej se je nanjo povzpelo že več kot 200 izvrstnih izdelkov butičnih proizvajalcev iz cele Slovenije. Mnogi med njimi se na Lidlove police stalno vračajo, kar nekaj pa jih je preko Lojtr'ce našlo stalno mesto na Lidlovih policah. Letošnjo jesen se Lojtr'ca domačih vrača – že četrtič zapored k sodelovanju vabi male podjetnike, proizvajalce butičnih slovenskih specialitet, ki odražajo tradicijo, posebnosti naše dežele, a so obenem tudi inovativni, predvsem pa so butične proizvodnje. Natečaj bo trajal od 2. do 30. septembra, več o njem pa lahko preberete na https://www.lidl.si/sl/lojtrca-domacih.
Lidlova Lojtr'ca domačih je namenjena malim slovenskim podjetnikom in proizvajalcem, ki ustvarjajo kulinarične specialitete in druge butične izdelke. S prijavo na razpis so korak bližje novi poslovni priložnosti, saj bodo izbrani izdelki uvrščeni v Lidlovo ponudbo in na voljo v vseh njihovih trgovinah po Sloveniji.
»Do sedaj je Lojtr'ca domačih gostila izdelke več kot 100 slovenskih butičnih proizvajalcev. Kot narekuje koncept, se uspešno uvrščeni izdelki z Lojtr'ce domačih slovenski javnosti prvič predstavijo nekaj mesecev po izvedenem izboru. Še bolj me veseli dejstvo, da se številni izdelki iz minulih generacij Lojtr'ce domačih vračajo na naše police, saj jih kupci preprosto obožujejo! To je dokaz, da v Sloveniji ne manjka pridelovalcev, ki ponujajo vrhunske izdelke. Ker želimo za naše kupce najboljše, si tudi letos obetamo, da bomo na Lidlovi Lojtr'ci domačih ponudili izjemne in kakovostne izdelke s pravim pridihom domačnosti,« je ob začetku četrtega natečaja Lojtr'ce domačih povedal Leo Oberžan, nabavnik in vodja projekta Lojtr'ca domačih v Lidlu Slovenija. Kot pravijo v Lidlu Slovenija, so nekateri izdelki, ki so se kupcem priljubili skozi ponudbo Lojtr'ce domačih, svoj prostor že našli v Lidlovi ponudbi prazničnih izdelkov Deluxe (denimo naravno milo iz kozjega mleka, kopalna sol, arašidovo maslo itd.) ali pa so se celo uvrstili v redno ponudbo (denimo sladoled v lončku dobavitelja Stork).
Rok za prijavo: 30. september 2019. Kako se prijaviti?
Na razpis se lahko prijavijo proizvajalci butičnih izdelkov z registrirano dejavnostjo, ki še niso na voljo v več slovenskih trgovskih verigah. V poštev pridejo izdelki, ki bi lahko obogatili Lidlovo ponudbo – ne samo prehranski, tudi tekstilni, rokodelski ipd. Prijavijo se preko spletne strani https://www.lidl.si/sl/lojtrca-domacih, kjer je na voljo spletni obrazec. Prijavitelj izpolnjenega, skupaj z desetimi vzorci svojega izdelka, pošlje po pošti, ali prinese osebno na sedež podjetja Lidl Slovenija (Pod lipami 1, 1218 Komenda). Rok za oddajo prijave in vzorcev izdelka je 30. september 2019. Prijavljene izdelke bo nato ocenila strokovna komisija, ki tudi letos išče inovativne in zanimive izdelke, ustvarjene z ljubeznijo in navdihom.
Lidl Slovenija – zanesljiv strateški partner
Za sodelovanje s slovenskimi dobavitelji se v Lidlu Slovenija zavzemajo že od začetka svojega poslovanja. Danes jih v svojo ponudbo vključujejo več kot 120, obenem pa slovenski dobavitelji s sodelovanjem z Lidlom Slovenija vstopajo v Lidlov sistem, ki odpira možnosti, da vstopijo tudi na druge trge, kjer je Lidl prisoten.
Številni izdelki slovenskih dobaviteljev živijo tudi kot del Lidlovih blagovnih znamk. Dolgoročno in zanesljivo sodelovanje so v različnih segmentih svoje ponudbe oblikovali s številnimi slovenskimi podjetji, na primer z Mlekarno Celeia, Mesom Kamnik, Celjskimi mesninami, Žitom, Pekarno Mlinotest, Dano, Mesarstvom MIM in mnogimi drugimi. Kot rezultat krepitve ponudbe slovenskih izdelkov in tudi večje prepoznavnosti slovenskih izdelkov na naših policah je Lidl Slovenija lansko jesen predstavil tudi novo blagovno znamko Naše nam paše. Obseg ponudbe izdelkov te blagovne znamke vseskozi povečujejo in jo bodo tudi v prihodnje še bogatili.
O Lidlu Slovenija
Lidl Slovenija je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 30 državah po svetu, trgovine pa ima v 29 državah. Lidl Slovenija ima 57 trgovin in več kot 1.700 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007.
Kot pravijo v podjetju, v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 1800 izdelkov lastnih in uveljavljenimi blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo z več kot 250 organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim. K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.