Plastenke za Prve posredovalce Po dveh izjemno uspešnih akcijah zbiranja plastenk, v katerih je bilo v dobrem letu za Junake 3. nadstropja zbranih več kot milijon plastenk, smo se odločili za ponovno podporo tovrstne akcije. Letošnja poteka v sodelovanju z Društvom prvih posredovalcev, ki ozavešča o pomenu prvih posredovalcev v primerih življenjsko ogrožajočih situacij posameznikov.
Odpadno jedilno olje Po uspešnem testnem obdobju število zabojnikov za zbiranje odpadnega olja povečujemo – trenutno so pred skupno 14 našimi trgovinami, naš cilj pa je, da bodo sčasoma postavljeni pred čim več Lidlovimi trgovinami v Sloveniji. Zabojniki so postavljeni blizu vhoda, olje pa se odlaga na enostaven način - s plastenkami vred. Tako je zmanjšano tveganje razlitja olja ter manjše možnosti odlaganja drugih odpadkov.
Športniki invalidi - sponzorstvo z navdihom V Lidlu Slovenija smo ponosni sponzor Zveze za šport invalidov - Slovenskega paralimpijskega komiteja že od leta 2016.
Hranozavest Ob 4. slovenskem dnevu brez zavržene hrane smo za poimenovanje življenjskega sloga skovali novo besedo – hranozavest –, ki v sebi nosi pozitivne asociacije: odgovorno ravnanje s hrano ter (samo)zavest, da prav vsak izmed nas deluje v tej smeri.
Ozaveščeno prehranjevanje Kot trgovec z živili prispevamo k osnovni oskrbi s hrano, zato menimo, da je naša odgovornost strankam ponuditi najboljšo ponudbo za zdrav in trajnosten življenjski slog. Pri oblikovanju naše ponudbe izdelkov se ravnamo po prehranskem modelu Planetarno zdrave prehrane (PHD, glej info okvir), s katerim si prizadevamo za stalno širitev naše ponudbe rastlinskih živil do leta 2050 . S tem pristopom želimo olajšati sprejemanje bolj zdravih in trajnostnih odločitev.
Partnerstvo WWF in Lidl Slovenija Leta 2024 smo sklenili petletno partnerstvo z organizacijo WWF, ki poleg Lidla Slovenija vključuje še 30 drugih Lidlovih držav. Osredotoča se na velike izzive našega planeta: izgubo biotske raznovrstnosti, podnebne spremembe in pomanjkanje virov, kot je sladka voda. Skupaj si prizadevamo za odgovorno pridobivanje surovin, zmanjšujemo količine odpadne hrane in spodbujamo trajnostne poslovne prakse tudi zunaj naše verige vrednosti. S podporo organizacije WWF želimo našim kupcem po vsem svetu v prihodnje še bolj približati trajnostno nakupovanje. Zato se naš slogan glasi »Skupaj za bolj trajnostne možnosti«.
V Lidlu Slovenija se odločno zavzemamo za doseganje ciljev Pariškega podnebnega sporazuma, pri čemer nismo pozabili niti na naše dobavitelje. Zanje izvajamo t. i. Podnebno akademijo. Gre za delavnice, s katerimi jim za izračun lastnega ogljičnega odtisa, postavljanje podnebnih ciljev in pripravo načrta konkretnih ukrepov za zniževanje ogljičnega odtisa.