LIDL ZAČENJA KAMPANJO ZA UEFA EURO 2024: LIDLOVA OTROŠKA EKIPA
VELIKA NAGRADNA IGRA ZA SPREMSTVO IGRALCEV NA EVROPSKEM PRVENSTVU V NOGOMETU
05.03.2024 | Komenda
Skupina Lidl bo s svojim partnerstvom z UEFA EURO 2024TM otrokom omogočila enkratno življenjsko izkušnjo. V sklopu mednarodne kampanje LIDLOVA OTROŠKA EKIPA (Lidl Kids Team - UEFA EURO 2024TM Player Escort) bodo otroci iz vse Evrope prevzeli vlogo spremljevalcev vrhunskih nogometašev na vseh tekmah UEFA EURO 2024. Starši in skrbniki bodo imeli prek aplikacije Lidl Plus v drugi polovici marca priložnost za sodelovanje v nagradni igri, ki bo srečnim izžrebancem omogočila, da se bo njihov otrok na evropskem prvenstvu v nogometu z igralcem odpravil na igrišče. Lidl bo ob tem kril tudi vse stroške potovanja za otroka in enega starša ali skrbnika.
Skupina Lidl, uradni partner UEFA EURO 2024TM, napoveduje kampanjo Lidlova otroška ekipa, ki bo več kot 1.100 otrokom po vsej Evropi omogočila, da z nekaj sreče pri žrebu postanejo uradni spremljevalci igralcev UEFA EURO 2024TM. Nagradna igra, s katero lahko starši ali skrbniki za svojega otroka, starega med 6 in 10 let (ne glede na spol, poreklo ali telesne in duševne zmožnosti) osvojijo mesto v Lidlovi otroški ekipi, bo potekala tudi v Lidlu Slovenija, in sicer od druge polovice marca naprej.
Starši ali skrbniki lahko v nagradni igri sodelujejo prek aplikacije Lidl Plus, naključni žreb pa bo odločil, kdo bodo srečneži, ki bodo kot člani Lidlove otroške ekipe potovali na evropsko prvenstvo v nogometu v Nemčiji.
Lidl bo kril tudi vse stroške potovanja
Poleg edinstvene izkušnje spremstva nogometnih igralcev bo Lidl članom Lidlove otroške ekipe pokril tudi vse stroške potovanja (prevoz, nastanitev, hrana ...), in sicer za otroka in enega starša ali skrbnika. To zagotavlja, da bo lahko prav vsak izžrebanec ne glede svojo finančno situacijo postal del tega enkratnega doživetja. Preden se bodo otroci na igrišču pridružili najboljšim evropskim nogometašem in več deset tisoč navijačem na tekmah UEFA EURO 2024TM, bo zanje pripravljen še pester program, poln zabave in novih dogodivščin.
Na turnirju, ki bo potekal od 14. junija do 14. julija 2024, se bodo najboljše nacionalne nogometne ekipe pomerile za naslov evropskega prvaka. Lidlovim kupcem po vsem svetu je za vsako od 51 nogometnih tekem na voljo 22 mest za spremstvo igralcev (po 11 za vsako ekipo). Tako bodo imeli vsi sodelujoči v nagradni igri res veliko možnosti, da bodo izžrebani za to nepozabno izkušnjo zase in za svojega otroka na enem največjih nogometnih dogodkov.
»V Lidlu so ljudje v središču našega delovanja. Veseli smo, da jim skupaj z UEFA EURO 2024TM lahko omogočimo edinstveno izkušnjo sodelovanja v Lidlovi otroški ekipi. V ospredju našega delovanja so kupci, ki jim vsak dan želimo ponuditi preprosto več – naj gre za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, izvrstno svežino ali enkratno doživetje na enem največjih nogometnih tekmovanj na svetu,« je dejal Zoran Bedrač, izvršni direktor nabave za področje kupcev v Lidlu Slovenija.
Skupaj z Lidlom: na tekmi doma ali na prvenstvu
V Skupini Lidl, ki ima trgovine v več kot 30 državah, so ponosni na odprto kulturo podjetja. Z oblikovanjem poslanstva »Together at Lidl«, ki so ga v Lidlu Slovenija poimenovali »Lidlova dobra ekipa«, je vodstvo Skupine Lidl leta 2023 nedvoumno izkazalo, da Lidl spodbuja in zahteva pošteno, odprto in zaupanja vredno sodelovanje ter da ne dopušča neenakopravne obravnave. Poštenost, enake možnosti in vključevanje je vodilo Lidla tudi pri sodelovanju z UEFA EURO 2024TM, Lidlova otroška ekipa pa je šele začetek.
Lidl želi letos združiti milijone nogometnih navdušencev in z njimi uživati v tekmovanju – doma z družino in prijatelji ali na samem prvenstvu. Vsi Lidlovi kupci bodo imeli priložnost osvojiti brezplačne vstopnice za tekme UEFA EURO 2024TM. Vse potrebne informacije bodo na voljo v aplikaciji Lidl Plus.
Nagradna igra Lidlova otroška ekipa (mednarodno poimenovana Lidl Kids Team) se bo v Sloveniji začela v drugi polovici marca 2024, vse informacije bodo na voljo v aplikaciji Lidl Plus in na tej povezavi. Srečni nagrajenci in nagrajenke bodo obveščeni prek aplikacije Lidl Plus ali e-pošte z domeno lidl.si. Za zaščito pred morebitnimi goljufijami Lidl Slovenija kupce prosi, da se ne odzivajo na druge poskuse stikov.
*******************************************************************************************
O Lidlu Slovenija
Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 68 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 32 državah in ima skupaj več kot 12.200 trgovin v 31 državah ter zaposluje več kot 376 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. So tudi prejemniki certifikatov za enega najboljših delodajalcev v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2024 in Top Employers Europe 2024. Letos je certifikat prejelo vseh 31 Lidlovih podjetij, ki delujejo v okviru mednarodne Skupine Lidl, v Lidlu Slovenija pa so ga pred tem prejeli že v letih 2017, 2018, 2022 in 2023.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim. Za svoje najpomembnejše poslovne odločitve štejejo tudi tiste, ki zagotavljajo odgovornost do okolja, in sicer s čim boljšim načrtovanjem logističnih poti, varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, skrbnostjo pri ravnanju z odpadki in oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje količine zavržene hrane. Več na http://www.boljsi-svet.si.
O UEFA
Evropsko prvenstvo UEFA EURO 2024TM bo potekalo od 14. junija do 14. julija 2024 v desetih nemških mestih, to so: Berlin, Köln, Dortmund, Düsseldorf, Frankfurt, Gelsenkirchen, Hamburg, Leipzig, München in Stuttgart. Nemčija je bila za organizacijo 17. evropskega prvenstva UEFA izbrana na seji izvršnega odbora UEFA 27. septembra 2018. Zahodna Nemčija je sicer gostila izvedbo leta 1988, vendar bo to prvič, da bo Nemčija organizirala evropsko prvenstvo UEFA po združitvi zahodnega in vzhodnega dela. UEFA je vodilni organ evropskega nogometa. Je združenje zvez, ki deluje po načelu predstavniške demokracije, in krovna organizacija za 55 nacionalnih nogometnih zvez iz vse Evrope.
Cilji organizacije so med drugim obravnavati vsa vprašanja v zvezi z evropskim nogometom, spodbujati nogomet v duhu enotnosti, solidarnosti, miru, razumevanja in poštene igre brez kakršne koli politične, rasne, verske diskriminacije in diskriminacije spolov, ščititi vrednote evropskega nogometa, spodbujati in ščititi etične standarde upravljanja v evropskem nogometu, vzdrževati odnose z vsemi deležniki, vključenimi v evropski nogomet, ter podpirati in ščititi svoje članske zveze za splošno dobrobit evropske igre.
CAA Eleven je ekskluzivna marketinška agencija UEFA, imenovana za upravljanje komercialnih pravic za nogometna tekmovanja reprezentanc UEFA, vključno z evropskim prvenstvom v nogometu UEFA, Ligo narodov UEFA, evropskimi kvalifikacijami, evropskim prvenstvom do 21 let UEFA in evropskim prvenstvom v futsalu UEFA.