LIDL SLOVENIJA ŽE TRETJE LETO ZAPORED NAGRAJEN ZA ODLIČNOST NA PODROČJU ZNAMČENJA DELODAJALCA
Best Employer Brand Awards Adria 2024
17.12.2024 | Komenda
Lidl Slovenija je na četrtkovem dogodku Best Employer Brand Awards Adria 2024 že tretjič zapored prejel prestižni priznanji za projekte na področju znamčenja delodajalca – nagrado za najboljšo izkušnjo kandidata (Best employee/candidate experience activity) in veliko nagrado Slovenije (Grand Prix Slovenia). Nagrado prejmejo podjetja, ki s svojimi inovativnimi projekti na področju znamčenja in upravljanja blagovne znamke delodajalca izstopajo tako doma kot na regionalnem trgu.
Lidl Slovenija veliko pozornosti namenja svojim zaposlenim – s strategijo Dober lajf že več let skrbijo za dobro počutje zaposlenih na delovnem mestu in zunaj njega, pri čemer ukrepe vseskozi nadgrajujejo in za zaposlene skrbijo z dodatnimi ugodnostmi, celovitimi razvojnimi programi ter finančnimi dodatki. Prav tako v podjetju veliko delajo na področju znamčenja in upravljanja blagovne znamke delodajalca. S številnimi projekti so v letošnjem letu še okrepili zavezo dobrega zaposlovalca in strateško nadgradili blagovno znamko delodajalca.
Lidl kot delodajalec skrbi za celostno pozitivno izkušnjo kandidatov
Kot eden od najhitreje rastočih trgovskih podjetji v Sloveniji se Lidl Slovenija stalno prilagaja tudi potrebam trga, ki narekujejo stalno prisotnost in pozitivne izkušnje z Lidlom kot delodajalcem. Kandidati, ki se prijavijo na delovno mesto v Lidlu Slovenija, so tako deležni celostne zaposlitvene izkušnje. Ta se začne še pred prijavo na delovno mesto v Lidlu Slovenija, z učinkovitim nagovarjanjem kandidatov prek medijskih objav in zaposlitvenih oglasov, in nadaljuje prek enostavnega prijavnega postopka in redne komunikacije s kandidatom. Za izbrane kandidate se pozitivna izkušnja nadaljuje z razgovorom, po katerem poskrbijo, da kandidati prejmejo povratno informacijo. Da je uvod v podjetje kar se da prijeten, vsi novo zaposleni prejmejo paket dobrodošlice in delo začnejo s tako imenovanim 'Lidlovim pozdravnim dnevom'. Prav tako prejmejo načrt uvajanja ter botra, ki jim pomaga pri začetni vključitvi v okolje, sodelavci v prodaji in skladišču pa še mentorja, ki je posebej usposobljen za interni prenos znanja.
Nagrajeni za celostni pristop k znamčenju delodajalca
Njihove inovativne in uspešne projekte, ki izstopajo tako doma kot v širši regiji, je na dogodku Best Employer Brand Awards Adria 2024 že tretjič zapored prepoznala tudi kadrovska stroka iz več držav Jadranske regije. Letos je bil nagrajen projekt celotne izkušnje kandidata, ki vključuje celotno izkušnjo posameznika – od nagovarjanja kandidatov skozi celoten izbirni in zaposlitveni postopek do toplega sprejema in uvajanja na delovno mesto. Poleg tega so med vsemi slovenskimi podjetji, ki so prijavila svoja dela, prejeli veliko nagrado Slovenije, ki nagrajuje najboljše aktivnosti in projekte na področju znamčenja delodajalca. Žirija je še posebej pohvalila Lidlova prizadevanja na področju rasti zaposlenih, interne komunikacije, zadovoljstva zaposlenih ter raznih programov vključevanja zaposlenih v družbeno odgovorne iniciative, internih dogodkov ter dobre izkušnje kandidatov pri uvajanju v delo.
"Veseli nas, da strokovnjaki iz širše regije prepoznavajo naša prizadevanja na področju znamčenja delodajalca in ustvarjanja privlačnega in prijetnega delovnega okolja za vse Lidlovke in Lidlovce. Nagrada potrjuje, da v Lidl Slovenija namenjamo pozornost posameznikom, ki se želijo pridružiti ekipi Lidla, ter prevzemamo odgovornost za dobro počutje naših sodelavcev," je ob prejemu nagrad dejala Mojca Veselko, vodja recruitinga v Lidlu Slovenija.
Stalna skrb za zaposlene s številnimi finančnimi in drugimi ugodnostmi
Lidlova strategija dobrega počutja Dober lajf, s katero v času zahtevnih razmer na trgu dela, prihoda generacije Z in drugih izzivov, privabljajo in ohranjajo zaposlene, združuje štiri stebre – Dobro počutje, Dobro kariero, Dobro ekipo in Dobre dodatke. Na ta način na različnih področjih skrbijo za zadovoljstvo zaposlenih in jim omogočajo lažje usklajevanje dela in prostega časa. Med nefinančnimi ugodnostmi najbolj izstopajo možnost dela na daljavo, Lidlova 36-ka (36-urni delavnik kot polni delovni čas) za zaposlene v trgovinah in skladišču ter Lidlova akademija, ki zaposlenim omogoča številne možnosti za karierni razvoj in napredovanje. Poleg tega za povezanost ekip organizirajo razne interne dogodke, med njimi Lidlov piknik in novoletno zabavo, skrbijo pa tudi za zdrav življenjski slog zaposlenih s financiranjem prijavnin na razne športne dogodke.
V letošnjem letu so se zaposleni razveselili tudi ponovnega dviga plač, iz naslova poslovne uspešnosti pa so zaposleni prejeli dodatnih 800 evrov bruto. Prav tako Lidl Slovenija že več let vplačuje premijo v drugi pokojninski steber. Med najbolj vidnimi novostmi letošnjega za dobro počutje zaposlenih pa sta Lidlovo kolektivno zdravstveno zavarovanje, ki Lidlovkam in Lidlovcem krije širok spekter zdravstvenih storitev in omogoča prednostno ter kakovostno obravnavo, ter Lidlov koristen klepet, brezplačna pravna, psihološka in finančna pomoč, ki je zaposlenim v primeru stiske, vprašanj ali izzivov na voljo vse dni v tednu.
Izstopajoče kadrovske prakse, ugodnosti in razvojne programe več let zapored prepoznavajo tudi druge strokovne ustanove – že od leta 2014 so nosilci certifikata Družini prijazno podjetje, že petič pa so v letošnjem letu prejeli tudi certifikat Top Employer Slovenia in Top Employer Europe.
Lidl Slovenija · Področje za korporativno komuniciranje
Pod lipami 1, 12 18 Komenda · pr@lidl.si; www.lidl.si
O Lidlu Slovenija
Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 68 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 31 državah in ima skupaj več kot 12.350 trgovin, 220 logističnih centrov in skladišč ter zaposluje približno 375 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. So tudi prejemniki certifikatov za enega najboljših delodajalcev v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2024 in Top Employers Europe 2024. V osrčju Lidlove korporativne kulture so njihove vrednote – uspešnost, spoštovanje, zaupanje, prizemljenost in povezanost. Te vodijo ekipe pri vsakodnevnem delu in so podlaga za njihov uspeh.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.
K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.