Lidl začenja svoje najnovejše športno partnerstvo: evropsko prvenstvo v rokometu za ženske 2024
Rokometno sponzorstvo 2024
25.11.2024 | Komenda
Partnerstvo z evropskim prvenstvom v rokometu za ženske (Women's EHF EURO 2024) – Lidl to prvenstvo podpira že drugič zapored – je del Lidlovega celostnega pristopa k sponzoriranju športa. Lidl sodeluje z mednarodnim rokometom od leta 2017 in z veseljem nadaljuje partnerstvo z EHF EURO 2024 za ženske, ki se bo začelo 28. novembra.
Lidlov slogan »Navijamo za tvojo ekipo« izraža dostopnost in cenovno ugodnost svežega sadja in zelenjave v Lidlovih trgovinah po vsej Evropi ter obenem vsem, od rokometnih navijačev do družin in otrok, približuje njihove najljubše športne dogodke. Tudi letos bo Lidl poskrbel za promocijo ozaveščenega prehranjevanja, in sicer tako, da bo med tekmami ekipam, uradnim osebam, sodnikom in prostovoljcem zagotavljal sveže sadje.
Lidl s partnerstvom ponovno krepi povezavo med športom in gibanjem ter ozaveščenim prehranjevanjem, navdušuje ljudi po vsej Evropi za aktiven življenjski slog in jih spodbuja k odločitvam za nakup uravnoteženih in trajnostnih izdelkov. Namen partnerstva je navdušiti ljudi, da postanejo boljša različica samih sebe, ne le zase, ampak tudi za planet – za boljši jutri.
»Lidl je ponosni partner evropskega prvenstva v rokometu za moške in ženske, s čimer želi poudariti celostno podporo mednarodnemu rokometu. Kot uradni partner svežine želimo promovirati šport in aktiven življenjski slog v kombinaciji z ozaveščeno prehrano za vse – ne le vrhunske športnike,« je povedala Tanja Dimitrova, vodja sponzorstev v marketingu Lidla Slovenija.
Thomas Schöneich, direktor medijev in komunikacij pri EHF, pa je dodal: »Navdušeni smo, da na naših tekmovanjih nadaljujemo uspešno partnerstvo z Lidlom. Lidl je velik zagovornik rokometa in veseli smo, da se naše sodelovanje z eno največjih in najbolj priljubljenih blagovnih znamk v Evropi nadaljuje. Cenimo Lidlovo razumevanje navijačev rokometa in se veselimo, da bo Lidl pomagal širiti zavest o našem športu ter spodbujati zdrav in aktiven življenjski slog za vse.«
Več informacij o Lidlovem partnerstvu na evropskem prvenstvu v rokometu za ženske EHF EURO 2024 najdete na spletnem mestu: https://www.lidl.si/c/lidl-sponzorstva-rokomet/s10059246.
O Lidlu Slovenija
Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 68 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 31 državah in ima skupaj več kot 12.350 trgovin, 225 logističnih centrov in skladišč ter zaposluje približno 375 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. So tudi prejemniki certifikatov za najboljše delodajalce v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2024 in Top Employers Europe 2024.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.
K najpomembnejšim poslovnim odločitvam prištevajo tudi tiste s področja odgovornosti do okolja, kot so optimalno načrtovanje logističnih poti, varčnejša razsvetljava v poslovalnicah, dosledno ravnanje z odpadki in oblikovanje ukrepov za zmanjševanje količin zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.