Ozaveščeno prehranjevanje

Ozaveščeno prehranjevanje

LIDL KOT 1. IZBIRA ZA OZAVEŠČENO PREHRANJEVANJE

Logo uravnoteženo prehranjevanje

Kako se prehranjujemo, ima velik vpliv na naše zdravje in tudi na okolje. Prav zato smo v Lidlu sprejeli mednarodni sveženj ukrepov, ki podpirajo ozaveščeno prehranjevanje. S širitvijo naše ponudbe in ozaveščanjem želimo našim kupcem olajšati odločanje ter jim pomagati k bolj uravnoteženemu prehranjevanju in tudi bolj trajnostnemu načinu življenja.  

DO LETA 2025 BOMO NAŠIM KUPCEM ZAGOTAVLJALI NAJBOLJŠO PONUDBO ZA OZAVEŠČEN IN TRAJNOSTEN NAČIN ŽIVLJENJA

Cilji in konkretni ukrepi naše strategije ozaveščenega prehranjevanja se osredotočajo na tri stebre: "uravnotežena prehrana", "trajnostna prehrana" ter "transparentnost in ozaveščanje kupcev".

Zelenjava

Uravnotežena prehrana

Osredotočamo se na izboljšanje prehranskega profila izdelkov. Prizadevamo si zmanjševati količino sladkorja in soli, nasičenih maščob, vsebnost arom, konzervansov in barvil ter zniževati energijsko vrednost v izdelkih naših blagovnih znamk. Obenem bomo postopoma povečevali tudi delež polnozrnatih sestavin v izdelkih in dopolnjevali ponudbo polnozrnatih izdelkov lastnih blagovnih znamk ter povečevali delež rastlinskih virov beljakovin. Prav tako smo leta 2023, v skladu s priporočili Svetovne zdravstvene organizacije (WHO), prenehali oglaševati živila s preveliko vsebnostjo nasičenih maščob, sladkorja ali soli, namenjena otrokom. 

Trajnostna prehrana

Trajnostna prehrana

Naš cilj je še naprej povečevati delež beljakovin iz rastlinskih virov (stročnice, oreščki, veganski alternativni izdelki) v naši ponudbi, s poudarkom na ponudbi sezonskih in lokalnih izdelkov. Hkrati želimo še naprej zmanjševati negativne okoljske in družbene vplive v dobavnih verigah surovin. Zavezali smo se tudi k zmanjševanju in preprečevanju zavržkov hrane in odpadne hrane.

Nutri-score in Eco-score

Transparentnost in ozaveščanje kupcev

S preglednim označevanjem izdelkov želimo kupcem omogočiti, da se pri nakupu zavestno odločajo. Izdelke lastnih blagovnih znamk opremljamo z jasnimi informacijami in priznanimi trajnostnimi certifikati. Za označevanje prehranskih lastnosti uporabljamo Nutri-Score, za označevanje okoljskih vplivov pa Eco-Score.