LIDL NA ŽENSKEM NOGOMETNEM PRVENSTVU UEFA WOMEN’S EURO 2025™: VEDNO JE ČAS ZA TVOJO RAST („NEVER STOP GROWING“)
02.07.2025 | Komenda
Komenda, 2. julij 2025 — Lidl se v okviru partnerstva z UEFA Women's EURO 2025™ osredotoča na ozaveščeno prehranjevanje in osebni razvoj.
V okviru partnerstva z ženskim nogometnim prvenstvom UEFA Women's EURO 2025™, ki se danes začenja v Švici, Lidl utrjuje svojo dolgoročno zavezo spodbujanja ženskega športa, zdravega življenjskega sloga ter osebnega razvoja mladih. Z različnimi pobudami se bo osredotočal na izobraževanje o prehrani, opolnomočenje mladih in vključevanje ter s tem podpiral tako nogometašice kot navijače na igrišču in izven njega.
Podjetje načrtuje vrsto različnih aktivnosti v navijaških conah in v povezavi s prvenstvom v Švici, s čimer krepi podporo nogometu in pomaga ustvarjati boljši jutri.
Lidlov tabor za mlade UEFA Women's EURO 2025™
Na ženskem nogometnem prvenstvu UEFA Women's EURO 2025™ želi Lidl narediti resnično spremembo, zato v sodelovanju z UEFA vzpostavlja program za mlade ženske, ki se osredotoča na nogomet in zdrav življenjski slog – Lidlov mladinski tabor (Lidl Youth Camp), v okviru kampanje za spodbujanje ženskega nogometa #WePlayStrong. Vseevropski program, ki bo v Baslu potekal konec julija, bo mlade ženske spodbujal, da odkrijejo svoj potencial in ambicije ter skupaj postanejo še močnejše. Med udeleženkami je tudi mlada Slovenka, ki je bila izžrebana v Lidlovi nagradni igri.
Aktivnosti v navijaških conah
Lidl še naprej podpira svoje kupce in navijače ter jim pomaga pri sprejemanju ozaveščenih odločitev – zase, za druge in za planet. Lidl je zato v navijaških conah postavil Kotičke svežine, kjer obiskovalcem ponuja sadne skodelice kot svežo in zdravo izbiro, ki zagotavlja ne le več svežine in raznolikosti na krožniku, ampak nudi tudi naraven in zdrav vir energije.
Ekipa za ozaveščanje
To poletje bo Lidl skupaj z UEFA na vseh osmih stadionih, na katerih bo potekalo 31 tekem, vzpostavil ekipe za ozaveščanje. Gre za ekipe posebej usposobljenih ambasadorjev, ki bodo spodbujali vključujoče in spoštljivo okolje za vse navijače. Ekipe za ozaveščanje, ki spodbujajo pravičnost in spoštovanje na vseh stadionih, so prijazni obrazi v množici, ki nudijo podporo, spodbujajo enotnost in zagotavljajo, da vsi delijo veselje do spremljanja tekme.
Sveže igrišče
Za promocijo ozaveščenega prehranjevanja in svežine med švicarskimi turisti in nogometnimi navdušenci UEFA je Lidl v bližini Züricha na površini v velikosti nogometnega igrišča posadil osem sort sadja in zelenjave; na ta način bodo pridelali več kot 15 ton svežih pridelkov, ki jih bodo podarili različnim organizacijam.