IZŠLA JE 12. LIDLOVA PRAZNIČNA REVIJA PREPROSTO

07.11.2025 | Komenda

Izšla je nova, že dvanajsta izdaja Lidlove praznične revije Preprosto

Komenda, 7. november 2025 – Izšla je nova, že dvanajsta izdaja Lidlove praznične revije Preprosto, ki tudi letos združuje izvirne recepte za praznične pogostitve, sveže zamisli za zimske izlete, praktične nasvete za izdelavo preprostih daril ter navdih za praznično okrasitev doma. Revija je med kupci izjemno priljubljena, njena vsebina pa pogosto nagrajena – gre namreč za najuspešnejšo in eno od največkrat nagrajenih slovenskih revij na področju vsebinskega marketinga.


Letošnja številka s pomočjo navdihujočih prazničnih zgodb, sezonsko obarvanih receptov ter predlogov za obdarovanje in ustvarjanje domače praznične atmosfere pričara toplino prazničnih dni. Obenem bralce na nevsiljiv način popelje skozi raznoliko in kakovostno Lidlovo ponudbo ter jim predstavlja družbeno odgovorne pobude podjetja ter utrip Lidla kot delodajalca.

Praznično veselje skozi zgodbe ustvarjalcev

Revija obsega 100 strani, vsebino pa je – tako kot vsako leto – več mesecev pripravljalo več izbranih slovenskih ustvarjalcev in strokovnjakov na svojem področju, Lidlovi ambasadorji, svoje zgodbe pa so dodali tudi Lidlovi zaposleni.

Pri pripravi vsebinskega in oblikovnega koncepta revije so ustvarjalci sledili ključnim ciljem: aktualnosti, lokalnosti, nadpovprečni kakovosti, relevantnosti za ciljno skupino in povezavi s ponudbo, ki je na voljo v Lidlovih trgovinah.

»Revija Preprosto že dvanajsto leto zapored prinaša navdih, kako preživeti praznike s še več topline, ustvarjalnosti in pristnosti. Tudi letošnja številka odraža Lidlovo zavezanost preprostosti, kakovosti in dostopnosti, ki se vsakodnevno odraža pri nakupovanju, v reviji pa v praktičnih, uporabnih in dostopnih vsebinah, s katerimi želimo kupcem olajšati in polepšati praznične dni. Spodbuja nas, da praznično veselje delimo vsak dan v letu,« je dejala Eva Pečovnik,  glavna urednica revije iz Korporativnih zadev Lidla Slovenija.

Večkrat nagrajena revija za vsebinski marketing v Sloveniji

Revija Preprosto ni osvojila le src kupcev, temveč tudi številne strokovne nagrade doma in v tujini. V ZDA se je v preteklosti večkrat uvrstila med najboljše trgovinske medije leta, trikrat pa celo zmagala. Prejela je še vrsto drugih priznanj in nagrad, ki potrjujejo, da ostaja vzor odličnosti v svetu korporativnega komuniciranja.

»Pri letošnji številki smo vizualno šli v še bolj dodelano stiliranje, značilno za tuje visoko produkcijske kulinarične publikacije, pri tem pa smo bolj ali manj sledili najnovejšim trendom v britanskem in celo japonskem tisku. Revija je z mnogimi preprostimi recepti ter drugimi idejami in nasveti uporabna, hkrati pa v tem prazničnem času lepo pristaja na mizo ali knjižno polico Lidlovih kupcev,« je ob izidu letošnje revije povedal Nenad Senić, izvršni urednik revije Preprosto iz agencije PM, poslovni mediji.

S tem pristopom revija ni le zanimivo in barvito branje, temveč je neposredna povezava z bogato ponudbo, ki jo kupci najdejo na Lidlovih policah.

 

Kontakt za medije

Korporativne zadeve Lidl Slovenija
pr@lidl.si

Kategorije


Deli

Additional reports