LIDL ZAČENJA MEDNARODNO PRAZNIČNO KAMPANJO: »SPLAČA SE VSAK DAN DELITI PRAZNIČNO VESELJE«
05.11.2025 | Komenda
Komenda, 5. november – Lidl v okviru letošnjih božično-novoletnih praznikov predstavlja svojo mednarodno kampanjo z geslom »Splača se vsak dan deliti praznično veselje,« s katero presega okvire klasičnega sezonskega oglaševanja. Gre za logično nadaljevanje in nadgradnjo mednarodne komunikacijske kampanje »Lidl. Splača se.« Nova praznična kampanja uspešno združuje osnovno dejavnost Lidla kot maloprodajnega trgovca, ki deluje s celovito zavezo za ljudi in okolje.
Božično-novoletne praznike mnogi dojemajo kot najlepši čas v letu – obdobje, ko se še posebej potrudimo razveseliti druge. A kaj, če bi to miselnost ohranili vse leto, ne le nekaj tednov? Prav na tem sloni Lidlova praznična kampanja, ki vabi, da drobna dejanja pozornosti in skrbi za druge prenesemo v vsakdanje življenje. S to kampanjo Lidl poudarja preprostost, kakovost in zavezanost prihodnosti, kar je jasno izraženo tudi v njihovem krovnem mednarodnem sloganu blagovne znamke »Lidl. Splača se.«
»S svojo dejavnostjo vsak dan prispevamo k boljšemu in bolj izpolnjujočemu vsakdanu naših kupcev. S kampanjo želimo poudariti, kako čudovit je praznični čas, in nas vse skupaj spodbuditi, da praznično toplino in povezanost živimo vsak dan v letu,« pravi Peter Kebrič, direktor področja za kupce (Customer) v Lidlu Slovenija in Lidlu Hrvaška. »Trditev 'Splača se vsak dan deliti praznično veselje'« jasno sporoča naše korporativne vrednote in našo dolgoročno zavezanost družbeni odgovornosti in trajnosti,« še doda Kebrič.
Ozaveščeno prehranjevanje tudi v prazničnem času
Eno od temeljnih sporočil kampanje je tudi spodbujanje ozaveščenega prehranjevanja, ki je ena od ključnih tem v Lidlovi mednarodni strategiji družbene odgovornosti. Lidl namreč svojo ponudbo izdelkov oblikuje v skladu s prehranskimi načeli t. i. Planetarne zdrave hrane (Planetary Health Diet) ter si prizadeva postopno širiti nabor izdelkov rastlinskega izvora. V okviru kampanje tako na različnih komunikacijskih kanalih predstavlja praznični meni, ki temelji na rastlinskih sestavinah in na ta način ozavešča, da je tudi v prazničnem času mogoče uživati okusno, preprosto, trajnostno hrano, ter kupce spodbuja k ozaveščenim nakupnim izbiram v zvezi s pripravo prazničnih jedi.
Splača se vsak dan misliti na druge: Deluxe donacija za Sonček – Zvezo društev za cerebralno paralizo Slovenije
V okviru širše družbene odgovornosti Lidl v vseh državah začenja nacionalne akcije zbiranja sredstev, s katerimi bo s finančnimi in materialnimi donacijami podprl dobrodelne organizacije. V Lidlu Slovenija bodo že 13. leto zapored izvedli tradicionalno donacijo Deluxe, ki bo tudi tokrat namenjena otrokom in mladostnikom, ki potrebujejo pomoč in podporo pri zdravljenju ali razvoju.
Letos bodo tako del sredstev od prodaje izdelkov njihove lastne premium blagovne znamke Deluxe namenili Sončku – Zvezi društev za cerebralno paralizo Slovenije, ki si prizadeva za izboljšanje kakovosti življenja oseb s cerebralno paralizo in drugimi oblikami invalidnostmi.
S to akcijo Lidl ponovno potrjuje svojo zavezo, da s svojim delovanjem pozitivno vpliva na družbo in okolje ter tako prispeva k trajnostni prihodnosti.
Začetek in predvajanje praznične kampanje
Lidlova praznična kampanja se je v vseh 31 državah, kjer je prisoten Lidl, začela 3. novembra. Osrednji element kampanje je oglas, ki bo predvajan na televiziji, spremljala pa ga bo obsežna spletna strategija na YouTubu in družbenih omrežjih, v digitalnih medijih in zunanjih oglaševalskih formatih. Kampanja je na ogled tukaj, njeno osrednje sporočilo pa je: Lidl prinaša vrednost – vsak dan, ne le za praznike.