LIDL SLOVENIJA OBELEŽUJE 15 LET POSLOVANJA NA SLOVENSKEM TRGU

16.02.2022 12:00:00 | Komenda

Lidl Slovenija praznuje 15 let

16. februar 2022 – Lidl Slovenija, ena izmed večjih trgovskih verig in zaposlovalcev v Sloveniji, v letošnjem letu obeležuje 15 let prisotnosti pri nas. Od vstopa na slovenski trg leta 2007 pa vse do danes so odprli 63 trgovin, delo pa trenutno nudijo več kot 1.800 zaposlenim. Podjetje od svojega prihoda na slovenski trg stremi k ustvarjanju stimulativnih pogojev za delo ter beleži rast poslovanja in pospešen razvoj, ki se odraža v odnosu do kupcev in dobaviteljev, v kakovostni ponudbi izdelkov lastnih in priznanih blagovnih znamk, obenem pa vseskozi uresničuje tudi načela trajnostnega razvoja in delovanja. V jubilejnem letu pripravljajo številne aktivnosti in presenečenja za svoje zaposlene in kupce, za uvod pa bo poskrbela velika nagradna igra, kjer se bo poleg številnih privlačnih nagrad 15 kupcev razveselilo enoletnega brezplačnega nakupa v Lidlovih trgovinah.

Lidl Slovenija je svojih prvih 15 trgovin odprl 29. marca 2007, v istem letu pa je sledilo še trinajst. Danes se s 63 trgovinami in več kot 1.800 zaposlenimi uvršča med večje trgovce v Sloveniji. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32 državah po svetu, ima skupaj več kot 11.550 trgovin v 30 državah, ter zaposluje več kot 340 tisoč ljudi.

»Lidl Slovenija je v 15. letih doživel veliko preobrazbo. Danes smo na slovenskem trgu prepoznani kot zaupanja vreden partner, tako za naše kupce, kot tudi poslovne partnerje, a vse to ne bi bilo mogoče brez zavzetosti in truda naših zaposlenih. Pohvalimo se lahko z izjemnimi rezultati, ki so prepoznani tudi v naši mednarodni skupini. Kot prejemniki certifikata Top Employer Slovenija in Top Employer Europe z različnimi aktivnostmi, programi in stimulativnim plačilom skrbimo za svoje zaposlene, hkrati pa uresničujemo tudi naše trajnostne zaveze in družbeno odgovorne projekte. Lidlovi izdelki iz leta v leto prejemajo priznanja kakovosti, vseskozi pa krepimo tudi ponudbo slovenskih izdelkov. Še posebej smo ponosni na našo blagovno znamko Naše nam paše in izjemno prepoznavnost izdelkov butičnih proizvajalcev v projektu Lidlova Lojtr'ca domačih. Kot del mednarodne skupine, slovenskim dobaviteljem odpiramo tudi vrata v tujino. Samo v koledarskem letu 2021 je 50 slovenskih dobaviteljev na Lidlove police v tujini izvozilo za več kot 48 milijonov evrov svojih izdelkov. Veseli me, da Lidl Slovenija tvori zavzeta in povezana ekipa, ki uspešno uresničuje cilje in vizijo podjetja, zato se veselim prihodnjega obdobja rasti in novih priložnosti,« je ob uradnem pričetku praznovanja 15. rojstnega dne Lidla Slovenija povedal generalni direktor podjetja, Ivan Udiljak.

Zapriseženi kakovosti s poudarkom na domačih izdelkih

Kot izpostavljajo v podjetju, njihovo poslovanje usmerja predvsem zadovoljstvo kupcev, ki jim skušajo nenehno zagotavljati ponudbo z najboljšim razmerjem med kakovostjo in ceno. To dokazujejo tudi številna priznanja in nagrade, ki jih Lidl Slovenija redno prejema za svoje izdelke, predvsem iz skupin pekovskih, mlečnih, mesnih in suhomesnih izdelkov, sladkih prigrizkov, pa tudi kozmetike. V zadnjih letih so bili tako večkratni prejemniki odličja QUDAL, zlatih priznanj Gospodarske zbornice Slovenije za izvrstnost pekovskih izdelkov ter priznanj Best Buy Award.

V svoji ponudbi posebno pozornost namenjajo tudi slovenskim izdelkom. S projektom Lojtrca domačih butičnim slovenskim dobaviteljem omogočajo umestitev izdelkov v Lidlove trgovine, do danes pa so s številnimi stkali tesne poslovne odnose tako, da so postali njihovi redni dobavitelji. Prizadevanja za jasno in prepoznavno umestitev slovenskih izdelkov v trgovinah so pred dobrimi tremi leti nagradili z lastno blagovno znamko Naše nam paše, ki združuje izdelke slovenske lokalne pridelave. 

Odprta kultura in stimulativni pogoji za delo

Vzporedno z odpiranjem novih trgovin nenehno raste tudi število zaposlenih, danes jih je v Lidlu Slovenija zaposlenih že več kot 1.800. Kot poudarjajo v podjetju, s svojimi zaposlenimi gradijo odprto kulturo in zagotavljajo stimulativne delovne pogoje. Svoja prizadevanja na področju zadovoljstva podjetje dokazuje tudi z mednarodnim certifikatom »Top Employer Slovenija« in »Top Employer Europe«, ki so ga prejeli v letih 2017, 2018 in ponovno v 2022. Certifikat podeljuje uveljavljena mednarodna neodvisna ustanova Top Employers Institute, prejmejo pa ga podjetja, ki s svojimi kadrovskimi praksami, razvojnimi programi za zaposlene ter skrbjo za pozitivno in prijetno delovno okolje izstopajo v svetovnem merilu.

Z mislijo na okolje ustvarjajo trajnostni odtis

V Lidlu Slovenija so ponosni, da svoj razvoj in napredek vseskozi ustvarjajo z mislijo na trajnostni odtis, ki ga puščajo v okolju in družbi. Pri kar nekaj trajnostnih projektih v 15 letih so bili namreč pobudniki sprememb, ki so jim sledili tudi ostali.

Kot prvi trgovec z živili so v Sloveniji z blagajn umaknili plačljive plastične vrečke in pirotehniko in se zavezali, da bodo kupcem ponujali izključno sveža jajca z minimalnim standardom hlevske reje. Za trajnostno gradnjo novega logističnega centra v Arji vasi so januarja 2020 kot prvi v Sloveniji prejeli zlati certifikat LEED, enega najbolj prepoznavnih mednarodnih okoljskih certifikatov trajnostne gradnje in delovanja. Kot izpostavljajo, med pomembnejše korake v okviru trajnostnega razvoja štejejo pospešeno zmanjševanje uporabe plastike v embalaži in bogatenje ponudbe izdelkov iz alternativnih, okolju prijaznejših materialov.

»S trdnim prepričanjem, da moramo kot podjetje, ki se zaveda odgovornosti pri svojem delovanju, narediti nekaj za dobrobit vseh, smo v petnajstih letih naredili res velik korak naprej. S spodbujanjem in vključevanjem različnih deležnikov na vseh ravneh postavljamo trdne temelje ne le za prijaznejši odnos do okolja, temveč tudi za zavedanje o pomenu višje kakovosti sobivanja in medsebojnega sodelovanja,« so še izpostavili v podjetju. Njihovo prvo trajnostno poročilo za leti 2018/2019 lahko najdete na www.boljsi-svet.si.

Ob praznovanju številne aktivnosti za zaposlene in kupce

V Lidlu Slovenija bodo praznovanje obeležili z novim TV spotom, ki mu poseben pečat daje izjemna skladba »Pustite nam ta svet« Vlada Kreslina v novi glasbeni preobleki.

Za uvod v številne aktivnosti, ki so jih v letu 2022 pripravili za svoje zaposlene in kupce, pa bo poskrbela velika nagradna igra, kjer se bo poleg številnih privlačnih nagrad 15 kupcev razveselilo enoletnega brezplačnega nakupa v Lidlovih trgovinah. Več o praznovanju 15. obletnice lahko najdete na www.lidl.si.

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si
0807060

Kategorije


Deli

Več
Additional reports