ZDRAVKO LIDL PRIPOROČA: URAVNOTEŽENA PREHRANA POSTAJA VSE BOLJ POMEMBNA

V Lidlu Slovenija z novim letom začenjajo projekt »Zdravko Lidl priporoča«. S svojo maskoto Zdravko Lidl želijo kupce še dodatno ozaveščati o pomenu skrbi za dobro počutje in uravnoteženo prehranjevanje, tudi na prodajnih mestih. S projektom tako razširjajo svoje poslanstvo pri spodbujanju vitalnega življenjskega sloga, kamor poleg redne telesne aktivnosti, ki jo spodbujajo s projektom Vitalnica, sodi tudi uravnotežena prehrana.

06.01.2021 12:00:00 | Komenda

Projekt »Zdravko Lidl priporoča« je del Lidlove zaveze o ozaveščenem prehranjevanju, saj se pri trgovcu zavedajo svojega vpliva na kakovost prehranske oskrbe.

Projekt »Zdravko Lidl priporoča« je del Lidlove zaveze o ozaveščenem prehranjevanju, saj se pri trgovcu zavedajo svojega vpliva na kakovost prehranske oskrbe.

V Lidlu Slovenija z novim letom začenjajo projekt »Zdravko Lidl priporoča«. S svojo maskoto Zdravko Lidl želijo kupce še dodatno ozaveščati o pomenu skrbi za dobro počutje in uravnoteženo prehranjevanje, tudi na prodajnih mestih. S projektom tako razširjajo svoje poslanstvo pri spodbujanju vitalnega življenjskega sloga, kamor poleg redne telesne aktivnosti, ki jo spodbujajo s projektom Vitalnica, sodi tudi uravnotežena prehrana.

V Lidlu Slovenija kakovost in varnost izdelkov postavljajo na prvo mesto, saj dosledno nadzorujejo vse člene svoje dobavne verige. Izdelke Lidlovih blagovnih znamk in njihove proizvajalce redno preverjajo neodvisne institucije.

Projekt »Zdravko Lidl priporoča« je del Lidlove zaveze o ozaveščenem prehranjevanju, saj se pri trgovcu zavedajo svojega vpliva na kakovost prehranske oskrbe v Sloveniji. Ker opažajo, da so kupci vse bolj ozaveščeni o pomenu uravnotežene prehrane, so s projektom »Zdravko Lidl priporoča« želeli ta prizadevanja še bolj podpreti.

Izdelki, predstavljeni v projektu, so izpostavljeni zaradi posebej ugodnih hranilnih vrednosti. Ob tem Maja Falle, strokovna sodelavka oddelka za zagotavljanje kakovosti v Lidlu Slovenija, poudarja, da je izbor izdelkov temeljil na »Prehranskih smernicah za oglaševanje«, ki jih je izdala Svetovna zdravstvena organizacija in jih je ministrstvo za zdravje tudi preneslo na nacionalno raven.

Izdelke s podatki o ugodni prehranski sestavi predstavljajo na spletni strani https://www.lidl.si/zdravko-lidl-priporoca, v trgovinah pa jih bodo kupci prepoznali po posebnih zastavicah, na katerih je logotip Zdravka Lidla.

Kdo je Zdravko Lidl?

Maskota v obliki simpatičnega zelenega srčka, ki je zelo priljubljena pri najmlajših, je v Lidlu Slovenija nastala leta 2012, sprva interno, z namenom spodbujanja projekta Promocija zdravja na delovnem mestu. Skozi leta je Zdravko Lidl prerasel interne okvire, medse so ga sprejeli otroci in starši, pa tudi učitelji in mentorji. »Skozi svoje vsebine Zdravko Lidl (www.zdravko-lidl.si) ozavešča o pomenu gibanja, kakovostnega preživljanja prostega časa in še posebej o pomenu uravnoteženega prehranjevanja. Veseli smo, da Zdravko Lidl prihaja tudi na prodajna mesta,« pojasnjuje Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

Informacije o uravnoteženi prehrani so pomembne za ozaveščanje

V okviru projekta Lidl Slovenija javnost ozavešča ne le o sestavi živil, temveč tudi o pomembnosti pestre in uravnotežene prehrane ter zdravega življenjskega sloga. Aktualna prehranska priporočila in nasvete so povzeli z nacionalnega portala o prehrani.

Prof. dr. Igor Pravst, vodja raziskovalne skupine Prehrana in javno zdravje na Inštitutu za nutricionistiko, ob tem pravi: »Nacionalni portal www.prehrana.si smo v Sloveniji vzpostavili v okviru izvajanja Nacionalnega programa o prehrani in telesni dejavnosti za zdravje 2015–2025. Portal urejamo na Inštitutu za nutricionistiko v sodelovanju z Nacionalnim inštitutom za javno zdravje, financira pa ga ministrstvo za zdravje. Portal ne ponuja storitev oglaševanja in komercialnega obveščanja, naša ključna cilja pa sta zagotoviti verodostojne informacije s področja prehrane in povečati obveščenost ter znanje prebivalcev Slovenije o koristih uravnotežene prehrane. To je še posebej pomembno pri odzivanju na nove izzive na področju prehrane, ko so ob poplavi prepogosto nasprotujočih si informacij prebivalci velikokrat zmedeni, kakšna je ustrezna prehrana. Ker pa so za izboljšanje prehranskih navad odgovorni ne le nosilci živilske dejavnosti, temveč tudi vsak posamezen prebivalec, je ozaveščanje še toliko bolj pomembno. Ker različnim skupinam prebivalcev mnogokrat ni mogoče dati enotnih priporočil, na portalu objavljamo tudi prilagojene nasvete za ožje skupine – od otrok, nosečnic, odraslih in starejših odraslih pa do rekreativnih športnikov.« Za še več koristnih prehranskih nasvetov vabijo na nacionalni portal www.prehrana.si.

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si
0807060

Kategorije


Deli

Več
Additional reports