ILUSTRACIJE NAJBOLJŠIH ZGODB O ZAVRŽENI HRANI ZAŽIVELE NA PLAKATNIH MESTIH

Na ulicah slovenskih mest so danes zaživeli TAM-TAM plakati z ilustracijami petih zmagovalnih zgodb literarnega natečaja Zgodbe o zavrženi hrani.

12.04.2021 12:00:00 | Komenda

Ilustracija zgodbe o zavrženi hrani: Izbirčne veveričke

Zmagovalne zgodbe so upodobljene tudi v ilustracijah, ki so jih ustvarili Jana Fak, Nea Likar, Nika Kovačič, David Krančan in Gregor Goršič. Ilustracije najdete na plakatnih mestih TAM-TAM po vsej Sloveniji.

12. april 2021 – Na ulicah slovenskih mest so danes zaživeli TAM-TAM plakati z ilustracijami petih zmagovalnih zgodb literarnega natečaja Zgodbe o zavrženi hrani. V natečaju je sodelovalo več kot 200 družin, plakati pa napovedujejo prvi Slovenski dan brez zavržene hrane, ki ga bomo na pobudo Lidla Slovenije in programa Ekošola obeležili 24. aprila. Pobudnika projekta si želita, da bi dan tudi uradno postal del slovenskega koledarja, ki bi ga obeležili vsako leto.

Lidl Slovenija in program Ekošola že vrsto let v okviru projekta Hrana ni za tjavendan opozarjata na problematiko zavržene hrane, obeležitev prvega Slovenskega dne brez zavržene hrane pa je nov korak v prizadevanjih za boljši svet. »Temo zavržene hrane v Lidlu Slovenija naslavljamo celostno. Pri tem se lotevamo potencialnih zavržkov že na začetku – pri samem načrtovanju količin. Z optimiziranimi procesi naročanja in spremljanja blaga skrbimo, da je izdelkov, ki bi jim rok trajanja potekel na policah naših trgovin, čim manj. Iz 25 trgovin ob koncu delovnika doniramo različne prehranske izdelke humanitarnim organizacijam, ki poskrbijo, da izdelki še pred iztekom roka trajanja pridejo v prave roke.  Tudi v prihodnje bomo še oblikovali procese in rešitve, ki bodo še dodatno pripomogli k manj zavržene hrane iz naših trgovin,« je povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

Plakat kot medij za prebujanje zavesti o problematiki zavržene hrane

Pobudnika projekta sta danes predstavila rezultate ene izmed številnih aktivnosti ob Slovenskega dne brez zavržene hrane. Na plakatnih mestih sta razkrila zmagovalce literarnega natečaja Zgodbe o zavrženi hrani. Med več kot 200 prispelimi zapisi je komisija, sestavljena iz predstavnikov organizatorjev in partnerjev pobude, Ekologov brez meja, Zveze prijateljev mladine Slovenije in podjetja TAM-TAM, izbrala pet najboljših zgodb. Te nosijo naslove Košček popečene slanine (Nika Kuzma), Izbirčne veveričke (Dana in Asja Perhoč), Kruhek Stanko (Maks Dobovšek, Katarina in Hana Trpčević), Tine in Pisanko (Patrik in Doroteja Anžlovar) in Na naši pici jemo, kar je ostalo (Rassel Šavron in Erika Rebula).

»Problematika zavržene hrane si vsekakor zasluži postati del vsakdanjih pogovorov, zato smo se z veseljem odzvali na Lidlovo pobudo. Mestni plakat kot medij, ki ga spremlja najširša javnost, nosi veliko odgovornost za sporočila, ki jih prenaša. In prav projekt Plaktivat je prevzel to družbeno-odgovorno vlogo plakatov. Ljudem sporoča, da nam ni vseeno, v kakšni družbi živimo. Poziva nas, naj jo začnemo spreminjati tudi sami. Letos smo blagovno znamko Plaktivat, ki je znana predvsem po neprofitnih razpisanih natečajih na pereče teme, razširili. Podjetjem omogočamo, da lahko skozi znamko izpostavijo svojo družbeno-odgovorno noto. In to je eden prvih primerov, ki si ga bom zagotovo zapomnil, povezal je gospodarstvo in kulturo, v projekt pa je vključil tudi najmlajše, ki so še kako pomembni pri soustvarjanju boljšega okolja,« je dejal Tomaž Drozg, direktor podjetja TAM-TAM.

Zmagovalne zgodbe so objavljene na spletni strani www.danbrezzavrzenehrane, ilustracije pa so prispevali Nina Kovačič, Nea Likar, Jana Fak, David Krančan in Gregor Goršič.

Odštevamo do prvega Slovenskega dneva brez zavržene hrane

Prvi Slovenski dan brez zavržene hrane bomo obeležili v soboto, 24. aprila. Njegov namen je ljudi spodbuditi k zmanjševanju in preprečevanju nastanka zavržene hrane ter jim predstaviti številne možnosti uporabe prehrambnih izdelkov, ki pogosto romajo v smeti. Lidl Slovenija, program Ekošola, Zveza prijateljev mladine Slovenije in Ekologi brez meja bodo skozi zabavne aktivnosti, namenjene vsem generacijam, ozaveščali in izobraževali o tematiki. Sodelovale bodo tudi slovenske šole, ki so vključene v projekt Hrana ni za tjavendan.

Vrhunec aktivnosti bo v soboto, 24. aprila, ko bo na Facebook profilu Lidla Slovenije brez zavržene hrane kuhala vsa Slovenija. Svoje aktivnosti pa bodo pripravili tudi partnerji projekta.

Vabljeni k podpisu zaveze za zmanjšanje zavržene hrane

V okviru obeležitve Slovenskega dneva brez zavržene hrane organizatorji vabijo posameznike, družine, organizacije in podjetja, da se s podpisom zaveze na spletni strani www.danbrezzavrzenehrane.si pridružijo pobudi za odgovorno ravnanje in zmanjševanje količin zavržene hrane. »Verjamemo, da lahko z majhnimi dejanji dosežemo velike spremembe. Vsak posameznik lahko prispeva k boljšemu jutri, prvi korak pa je lahko pridružitev pobudi in aktivnostim ob Slovenskem dnevu brez zavržene hrane. Menimo, da si problematika zavržene hrane zasluži nacionalno pozornost, zato bomo nanjo opozorili tudi odločevalce in jih pozvali, da Slovenski dan brez zavržene hrane postane del slovenskega nacionalnega koledarja, ki ga obeležimo 24. aprila vsako leto,« je dodal Gregor Cerar, nacionalni koordinator programa Ekošola. 

Več informacij:

Lidl Slovenija d.o.o. k.d., Tina Cipot, Korporativno komuniciranje; tina.cipot@lidl.si; pr@lidl.si

Društvo DOVES - FEE SLOVENIA, program Ekošola, Gregor Cerar, nacionalni koordinator,  gregor.cerar@ekosola.si

 

O Lidlu Slovenija

Lidl Slovenija ima 62 trgovin in približno 1.800 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32 državah po svetu in ima trgovine v 29 državah po svetu. V središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2000 izdelkov lastnih in uveljavljenimi blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto podpirajo številne organizacije in projekte s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim. Več na www.boljsi-svet.si.

O programu Ekošola

Ekošola je mednarodno uveljavljen program celostne okoljske vzgoje in izobraževanja. Namenjen je krepitvi ozaveščenosti o trajnostnem razvoju med otroki, učenci in dijaki skozi njihovo siceršnjo vzgojo in izobraževanje. Ker so potrebe po aktivnostih za spodbujanje odgovornejšega ravnanja s hrano in okoljem narasle, so v okviru programa v sodelovanju z Lidlom Slovenija oblikovali projekt Hrana ni za tjavendan. Z izvajanjem aktivnosti na področju zmanjševanja količin zavržene hrane sodelujoče šole in vrtci iščejo učinkovite rešitve za odgovornejše ravnanje s hrano. Več na www.ekosola.si.

O Zvezi prijateljev mladine Slovenije®

Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) je krovna, nacionalna organizacija, ki združuje 109 članic. Vidnejši programi ZPMS so Tom telefon®, Teden otroka®, Otroški parlamenti®, Evropa v šoli, Pomežik soncu® ter vsi Humanitarno-socialni programi, ki združujejo različne štipendijske sklade in pomoči potrebnim. Več na www.zpms.si

O Ekologih brez meja

Ekologi brez meja se zavzemamo svet brez odpadkov, ki ga skušamo doseči z ozaveščanjem, aktivacijo in predvsem povezovanjem posameznikov, odločevalcev in organizacij. Naše poslanstvo je odkrivanje novih tem in zagotavljanje podatkov, s katerimi lahko vplivamo na spremembe politik in navad. Smo mnenjski voditelji na področju odpadkov, ki svoje napore usmerjamo predvsem v preprečevanje nastajanja odpadkov. Več na www.ebm.si.

O  TAM-TAMu

V družbi TAM-TAM so specialisti za mestne plakate. Za spodbudo pozitivnih premikov v družbi so tudi pobudniki in partnerji več družbeno odgovornih projektov. Tovrstne aktivacije so v sami biti njihovega delovanja, saj se v TAM-TAM zavedajo učinkovitosti, družbene vloge in odgovornosti, ki jo lahko zavzema mestni plakat kot izjemno razširjen in hkrati najstarejši medijski format z velikim vplivom na javno mnenje. Več na www.tam-tam.si

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si
0807060

Kategorije


Deli

Additional reports