PODPORA PROGRAMU ROZA: ZDRUŽENJU EUROPA DONNA SLOVENIJA IZROČILI 6.000 EVROV

16.11.2021 10:00:00 | Ljubljana

Donacijo sta Tanji Španić, predsednici društva Europa Donna SLO, predala Karmen Pangos, generalna direktorica Žita in Gregor Kutnjak, nabavnik v Lidlu Slovenija.

Žito in Lidl Slovenija sta Slovensko združenje za boj proti raku dojk Europa Donna podprla z donacijo, ki je letos znašala 6.000 evrov. V skupni akciji prodaje kruha, poimenovanega Kruh roza oktober, sta podjetji sredstva zbirali ves oktober. Za vsak prodani izdelek sta skupaj donirali 0,50 evra in s tem podprli program za psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom in drugim svojcem obolelih za rakom dojk in raki rodil v programu ROZA.

Ideja za skupno akcijo se je porodila prav zaradi želje Žita in Lidla Slovenija, da podpreta Združenje Europa Donna Slovenija. Kruh roza oktober je tako v oktobru nastajal v Žitovih pekarnah, prodajal pa se je v 63 Lidlovih poslovalnicah. Od vsakega prodanega hlebčka kruha sta tako podjetji skupno odšteli 0,50 evra in z združenimi močmi podprli program ROZA.* Hkrati z zbiranjem sredstev za donacijo pa sta podjetji kupce kruha in svoje zaposlene tudi ozaveščali o najpogostejši obliki malignega obolenja žensk – raku dojk.

»Tudi v našem kolektivu vsako leto namenimo veliko pozornosti ozaveščanju o nevarnostih te bolezni in o pomenu preventive, samopregledovanja in nenazadnje načinu življenja, saj imamo večji odstotek zaposlenih prav žensk. To počnemo v okviru iniciative Žitnica zdravja, ki je del naše družbene odgovornosti v odnosu do naših zaposlenih. Tudi sicer našo trajnostno in odgovorno usmerjenost uresničujemo pri razvoju naših izdelkov in izbiri kakovostnih, posebej izbranih surovin in podpornih sestavin v njih. Aktivno pristopamo k zavezi Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij za zmanjševanje vsebnosti soli in povečevanje vlaknin v pekovskih izdelkih, saj je tudi od načina in vrste prehrane odvisno naše zdravje,« je ob predaji donacije in pojasnitvi podpore projektu izpostavila Karmen Pangos, generalna direktorica Žita.

Kruh roza oktober vsebuje bogastvo semen in kosmičev in je izjemen vir beljakovin (16 odstotkov). Dodane sirotkine beljakovine, semena oljne kadulje in chia semena pa mu dajo hrustljavost. Predkuhana zrna poudarijo okus in izboljšajo prehransko vrednost.«

 

Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidlu Slovenija, je ob izteku skupne akcije povedala: »Veseli me, da smo tudi letos v roza oktobru nadaljevali uspešno sodelovanje z Žitom, ki je sicer dolgoletni partner našega podjetja. Kruh roza oktober je prejel številne pohvale od naših kupcev in verjamem, da je bil tudi prijazen in ne nazadnje okusen opomnik za vse nas, da moramo skrbeti za svoje zdravje. Z ozaveščanjem o pomenu samopregledovanja v Lidlu Slovenija nadaljujemo tudi v brkatem novembru. Prav tako pa se v skladu z našo trajnostno pobudo Ustvarimo boljši svet vsako lotevamo mnogih dobrodelnih projektov. Tako že tradicionalno svojim kupcem v tednih pred prazniki ponujamo izvrstne izdelke Deluxe, od katerih bomo del sredstev od prodaje namenili za nakup pripomočkov za delo ter razvoj otrok in mladostnikov v vseh treh slovenskih zavodih za gluhe in naglušne v Ljubljani, Mariboru in Portorožu.«

Predsednica Združenja Europa Donna Slovenija Tanja Španić pa je ob sprejemu donacije med drugim poudarila: »Zahvaljujemo se podjetjema Žito in Lidl Slovenija, ki sta že drugo leto združili moči pri ozaveščanju svojih kupcev in zaposlenih ter širjenju pomembnih sporočil o vlogi zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk. Hvala tudi vsem kupcem, ki ste z nakupom prispevali k skupnemu znesku, ki ga namenjamo programu Roza, ki bolnicam in njihovim svojcem omogoča psihosocialno podporo ob soočanju z diagnozo rak. Veseli smo, da je za nami še en uspešen rožnati oktober, ne pozabimo pa, da se skrb za zdravje nadaljuje skozi vse leto. Poskrbimo za zdrav življenjski slog, redno mesečno samopregledovanje dojk, odzovimo se vabilom presejalnih programov in ne odlašajmo z obiskom zdravnika ob morebitnih zdravstvenih težavah.«

15. oktober – dan zdravih dojk

V Žitu so na 15. oktober – na dan zdravih dojk dodatno ozaveščali in izobraževali svoje zaposlene o tej tematiki, ki so poleg Kruha roza oktober prejeli tudi zloženko z informacijami o bolezni in pomenu preventive.

V Lidlu Slovenija pa so za vse zaposlene pripravili poseben roza zajtrk, kjer je imel glavno vlogo ravno Kruh roza oktober. Poleg tega je podjetje za zaposlene pripravilo številne vsebine, ki ozaveščajo o pomenu preventive in skrbi zase, med drugim tudi interno predavanje zdravnice in članice Združenja Europa Donna Slovenija Špele Dolenc.

Roza poezija in ozadja za telefone

Poleg ponudbe Kruha roza oktober in ozaveščanja zaposlenih so v Lidlu Slovenija ob rožnatem oktobru k skrbi za zdravje in dobro počutje ter k rednemu samopregledovanju spodbudili tudi sledilce družbenih omrežij. Na Lidlovem Instagramu so sledilce pozvali, da prispevajo svojo misel, citat, haiku ali verz na temo roza oktobra. Med vsemi prejetimi idejami so slovenske oblikovalke najboljših šest uporabile pri oblikovanju ozadja za telefone. S tem so v Lidlu sporočilo roza oktobra želeli ohraniti živo skozi vse leto. Prav tako so obogatili Lidlovo knjižnico gifov, pripravili pa so tudi poseben AR-filter.

* Program ROZA je razvojni program z vsebinami, orodji in ukrepi za psihosocialno opolnomočenje in zdravo aktivacijo žensk z izkušnjo raka dojk in rodil, ki vključuje tudi svojce in bližnje. Cilj programa je doseganje boljšega psihosocialnega zdravja, zmanjševanje neenakosti v zdravju, izboljšanje kakovosti življenja s poudarkom na psihosocialni obravnavi in pomoči bolnicam, njihovim svojcem in bližnjim ter ozaveščanje širše javnosti.

_______________________________________________________________

Dodatne informacije:

Polona Marinček, PR in komuniciranje, Združenje Europa Donna Slovenija

041 600 803

polona.marincek@europadonna.si

 

Tina Cipot, korporativno komuniciranje, Lidl Slovenija

01 7297 452

tina.cipot@lidl.si

 

Nina Rus Turuk, odnosi z javnostmi Žito/Podravka

01 5876 120

nina.turuk@zito.si

 

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si
0807060

Kategorije


Deli

Več
Additional reports