ŽITO IN LIDL SLOVENIJA S KRUHOM ROZA OKTOBER ŽE TRADICIONALNO PODPIRATA ZDRUŽENJE EUROPA DONNA SLOVENIJA

03.10.2023 10:00:00 | Komenda

Kruh roza oktober je na voljo izključno v Lidlovih pekarnah

Žito in Lidl Slovenija že četrto leto zapored združujeta moči v roza oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk. S posebnim kruhom, poimenovanim Kruh roza oktober, ki so ga zasnovali v Žitu in se sveže pečen prodaja izključno v Lidlovi pekarni, skupaj podpirata Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk. Od vsakega prodanega hlebčka bosta do konca oktobra podjetji skupaj donirali 0,50 evra za podporo programu ROZA*, ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, obolelim za rakom dojk in raki rodil, ter njihovim bližnjim.

Oktober bo v Žitu in v 66. Lidlovih trgovinah po Sloveniji dišal po prav posebnem kruhu, Kruhu roza oktober, ki poleg dobrega okusa s sabo nosi tudi dober namen. Z »roza« akcijo bosta podjetji poleg zbiranja sredstev za program ROZA ozaveščali svoje kupce in zaposlene o raku dojk, najpogostejši obliki tega malignega obolenja žensk v razvitem svetu, ter o pomenu skrbi za zdravje in dobro počutje. Želijo si, da bi bilo to v ospredju skozi celo leto, ne samo oktobra, in da bi skrb zase z rednim mesečnim samopregledovanjem dojk postala del njihovega vsakdana.

Predsednica Združenja Europa Donna Slovenija Tanja Španić: »V Združenju Europa Donna Slovenija se že četrto leto zapored v rožnatem oktobru povezujemo s podjetjema Žito in Lidl Slovenija. S svojimi sporočili o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk želimo tudi z njuno pomočjo doseči čim več posameznikov. Vsak sam lahko namreč s svojimi odločitvami in zdravim življenjskim slogom zmanjša tveganje za nastanek raka dojk, z rednim mesečnim samopregledovanjem dojk in odzivanjem na presejalne programe pa lahko prispeva k zgodnjemu odkrivanju, saj je rak dojk dobro ozdravljiv, če je odkrit dovolj zgodaj

Kruh roza oktober: odličen okus za dober namen

»Letošnja različica Kruha roza oktober je pirina. Gre namreč za polnozrnati pirin kruh, narejen iz 100 % pirine moke, ki ga odlikuje intenziven okus pire ter sveža in 

kompaktna sredica. Pira vsebuje veliko vlaknin in ima nižjo raven glutena, tako je kruh namenjen vsem, ki skrbijo za prehransko uravnotežene obroke. Kruh smo poleg tega okrasili s posebno užitno krušno nalepko z roza pentljo, simbolom ozaveščanja o raku dojk, ki nosi tudi sporočilo o skrbi za lastno zdravje in pomenu uravnotežene prehrane,« opisuje Rok Cankar, direktor pekarstva v Žitu, in dodaja, da se bodo v Žitu v oktobru posebej osredotočili tudi na ozaveščanje zaposlenih. Zanje bodo pripravili degustacije Kruha roza oktober, jim delili ozaveščevalne letake o raku dojk in njegovi preventivi ter roza pentlje.

Skrb za zdravje in dobro počutje zaposlenih v Lidlu Slovenija je temelj njihove strategije dobrega počutja

»V Lidlu Slovenija za zaposlene naredimo veliko, da se dobro počutijo in da imajo pri Lidlu dobro življenje. Zavedamo se, da so naši sodelavci ključni za uspešno poslovanje, zato smo v letošnjem letu zastavili tudi strategijo dobrega počutja, ki smo jo poimenovali kar Dober lajf. Tako med drugim tudi strateško posebno pozornost posvečamo dobremu počutju in izvajamo številne aktivnosti, ki so namenjene dolgoročnemu ohranjanju in spodbujanju našega zdravja. Ena izmed njih je tudi ozaveščanje o zdravju dojk in preventivi med našimi zaposlenimi, in tudi kupci, zato v  v Lidlu Slovenija že deveto leto zapored pristopamo k akciji. Že 4. leto zapored pa sodelujemo z Žitom, s katerim smo skupno Europi Donni Slovenija donirali 17.400 EUR,« je povedala Anna Wieczorek, direktorica resorja kadri v Lidlu Slovenija.

_____________________________________________________________________

* Program ROZA je razvojni program z vsebinami, orodji in ukrepi za psihosocialno opolnomočenje in zdravo aktivacijo žensk z izkušnjo raka dojk in rodil, ki vključuje tudi svojce in bližnje. Cilj programa je doseganje boljšega psihosocialnega zdravja, zmanjševanje neenakosti v zdravju, izboljšanje kakovosti življenja s poudarkom na psihosocialni obravnavi in pomoči bolnicam, njihovim svojcem in bližnjim ter ozaveščanje širše javnosti.

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si
0807060

Kategorije


Deli

Več
Additional reports