LIDLOVA DONACIJA ZA 467 BREZSKRBNIH POČITNIŠKIH DNI OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI

13.07.2022 12:00:00 | Komenda

Donacijo je v imenu Lidla Slovenija predala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja

Komenda, 13. julij 2022 – V Lidlu Slovenija so se tudi letos tradicionalno pridružili dobrodelni akciji Pomežik soncu, ki že vrsto let poteka pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS). S sredstvi, zbranimi v dobrodelni prodajni akciji Lidlovih blagovnih znamk Lupilu in Cien Kids, bo poskrbljeno za kar 467 brezskrbnih počitniških dni otrok s posebnimi potrebami.

V maju in juniju je Lidl Slovenija je od vsakega prodanega izdelka Lidlovih blagovnih znamk Lupilu in Cien Kids v redni ponudbi namenil 10 centov v sklad za letovanje otrok s posebnimi potrebami iz socialno ogroženih družin, ki za brezskrbno uživanje na počitnicah potrebujejo spremljevalca. Skupno so s prodajo izdelkov, ki so namenjeni predvsem negi najmlajših, zbrali sredstva za kar 467 počitniških dni.

Lidl Slovenija in ZPMS že vrsto let sodelujeta pri humanitarni akciji Pomežik soncu, ki jo ZPMS sicer izvaja nepretrgano od leta 1999. Akcija je namenjena zbiranju sredstev za letovanje otrok, ki jim starši zaradi socialnih stisk ne morejo omogočiti počitnic, zadnjih nekaj let pa gredo v sklopu akcije na letovanje tudi otroci s posebnimi potrebami.

»Naši Pomežik otroci nam že pošiljajo prve počitniške pozdrave,« je ob prevzemu donacije povedala generalna sekretarka ZPMS Breda Krašna in dodala, da je namen programa Pomežik soncu® zagotavljati enake možnosti za vključitev v organizirano letovanje vsem otrokom in mladostnikom. »Za nami so težki časi, še posebej za mlade. Zato so letovanja pravi zaklad, saj predstavljajo prostor za igro, raziskovanje, ljubezen, športne aktivnosti. Naša letovanja so tudi prostor, kjer se otroci počutijo varno in sprejeto. Ključnega pomena za otroke pa je občutek povezanosti, kljub raznolikosti. Hvala, Lidl Slovenija, da nam stojite ob strani v humanitarnem programu. 467 počitniških dni pomeni, da bodo otroci s posebnimi potrebami toliko dni tkali nova prijateljstva ter krepili zaupanje vase in do drugih.«

Zbiralne košare za ljudi v stiski

V Lidlu Slovenija so v skladu z njihovo trajnostno pobudo Ustvarimo boljši svet pred začetkom počitnic v maju in juniju že deveto leto zapored v svojih trgovinah postavili tudi zbiralne košare, v katere so lahko izdelke z daljšim rokom trajanja oddali tudi Lidlovi kupci. Prehranske in higienske izdelke so zbirala različna lokalna humanitarna društva, ki bodo poskrbela, da bodo zbrani izdelki marsikateri družini v stiski polepšali poletne dni.

Zdravko Lidl tudi letos z dobrodelno šolsko beležko

Na Lidlove police pa je že četrto leto zapored prispela tudi dobrodelna šolska beležka Zdravka Lidla. Tokrat je v ospredju pobuda, da čim več časa preživimo na prostem. Hkrati pa v beležki ne manjka uporabnih nasvetov in zanimivosti ter pripomočkov, kot so koledar, urnik, dnevnik in redovalnica.

Tudi šolska beležka Zdravka Lidla je že četrto leto zapored dobrodelna: 50 centov od vsake prodane beležke bodo namenil Zvezi prijateljev mladine Slovenije za pomoč družinam v stiski.

­­­­­­­­­­­­­­­

Več informacij:

Lidl Slovenija d.o.o. k.d., Tina Cipot, Korporativno komuniciranje; tina.cipot@lidl.si; pr@lidl.si

O Lidlu Slovenija

Lidl Slovenija ima 63 trgovin in več kot 1.800 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32 državah po svetu in ima skupaj več kot 12.000 trgovin v 31 državah po svetu ter zaposluje več kot 360 tisoč ljudi.

Kot pravijo v podjetju, v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih in uveljavljenimi blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.

Več na www.boljsi-svet.si.

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si
0807060

Kategorije


Deli

Več
Additional reports