LIDLOVA LOJTR'CA DOMAČIH K PRIJAVI ŽE ŠESTIČ VABI SLOVENSKE BUTIČNE PROIZVAJALCE

06.09.2021 16:00:00 | Komenda

Pet generacij Lidlove Lojtr'ce domačih je med slovenske kupce v Lidlovih trgovinah pripeljalo skoraj 300 izvrstnih izdelkov butičnih proizvajalcev iz cele Slovenije. Zdaj Lidl Slovenija na svojo polico za slovenske izdelke, ki odražajo tradicijo, posebnosti naše dežele, a so obenem tudi inovativni, predvsem pa so butične proizvodnje, vabi novo generacijo! A pozor, časa za prijavo je nekoliko manj, kot je bilo v navadi do sedaj. Natečaj Lidlova Lojtr'ca domačih bo letošnjo jesen potekal od 6. do le 20. septembra! Prvič letos je prijaviteljem omogočena tudi spletna prijava, ki postopek še olajša, več informacij pa lahko interesenti najdejo na https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih.

Da je pri Lidlovi Lojtr'ci domačih glavni poudarek na prepletanju lokalnega in inovativnega poudarja Alen Vogrinčič, nabavnik v Lidlu Slovenija, ki v letošnjem letu vodi Lidlov projekt. »S projektom Lojtr'ca domačih smo na vsakem koraku vpeti v lokalno okolje, saj želimo povečati prepoznavnost dobaviteljev, ki ustvarjajo raznolike butične izdelke. Prav te domače dobrote namreč bogatijo našo ponudbo in nam nudijo edinstveno priložnost za doživetje lokalnosti. Obenem pa je Lojtr'ca domačih za slovenske proizvajalce odskočna deska k večji prepoznavnosti, pridobijo si nova poslovna znanja, izkušnje, predvsem pa prepoznajo nove potenciale za razvoj, ne samo na domačem, temveč potencialno tudi na tujih trgih Lidlove trgovske verige.«

V Lidlu Slovenija so veseli, da vsako leto beležijo izjemno pozitiven odziv kupcev na izdelke v ponudbi Lojtr'ce domačih, zato so številni od njih v okviru predstavitvenih akcij Lojtr'ce domačih postali kar stalni gostje. Še bolj vzpodbudno pa je, da so nekateri najbolj priljubljeni našli stalno mesto na Lidlovih policah v Sloveniji (denimo ajdovi krapi) in celo v tujini (bio konopljine beljakovine).

Med tistimi izdelki z Lojtr'ce, ki so zanimivi za kupce in hkrati dišijo po tradiciji, so tudi zgornjesavinjski babičini čemaževi žlinkrofi, ki so se izvrstni kot priloga ali pa kar samostojna jed na Lojtr'ci domačih predstavili lani. »Gre za povsem naš recept, pa saj ima vsak zaselek tukaj naokoli svojega. Čemaž nabiramo sami, na Menini planini imamo res čudovite lokacije za to. Slovenska skuta z dodatkom čemaža se je dobro prijela kot nadev žlinkrofov, vsega, kar naš izdelek dela odličnega, pa seveda ne smemo izdati,« se nasmejeta Minka in Janko Vrtar, VIAS Projekt, ki sta se na Lojtrci domačih prvič predstavila že leta 2020 z grbci – pečenimi koščki mesa, zalitimi s svinjsko mastjo. »Tudi z žlinkrofi smo se takrat prijavili, pa nismo bili uspešni, leto kasneje pa so čemaževi žlinkrofi prepričali žirijo,« pravita in s tem potrjujeta, da se je z dobrim izdelkom in vztrajnostjo resnično mogoče povzpeti na Lidlovo polico. »So tudi alternativa mesni hrani, zato so gotovo zanimivi tudi za današnji čas,« še pravita.

Kakšne izdelke iščejo letos?

Izdelke z Lidlove Lojtr'ce domačih podpisuje skupna lastnost: butičnost. Ustvarjeni so skrbno, z veliko ljubezni in pozornosti, proizvodnja teče praviloma v manjših količinah in z vrhunsko kakovostjo. »Če je tudi vaš izdelek tak, izkoristite priložnost, da se ob pomoči Lidla Slovenije predstavite domači javnosti! Želimo si, da se prijavi čim več malih proizvajalcev slovenskih dobrot in tudi rokodelskih izdelkov, da skupaj z njimi ustvarimo uspešne zgodbe,« poudarja Alen Vogrinčič.

Skladno s svojo trajnostno strategijo se v Lidlu Slovenija še posebej veselijo izdelkov, ki nosijo družbeno odgovorno oziroma trajnostno noto – da je morda izdelek proizveden iz izključno slovenskih sestavin, morda v socialnem podjetju, da je izdelek proizveden v skladu s smernicami ekološke pridelave in predelave, da je pakiran v okolju prijaznejšo embalažo in podobno.

Prijave odprte do 20. septembra.

Na razpis se lahko prijavijo proizvajalci butičnih izdelkov z registrirano dejavnostjo, ki še niso na voljo v več slovenskih trgovskih verigah. V Lidlu iščejo predvsem izdelke, ki bi lahko obogatili njihovo ponudbo – tukaj ne gre zgolj za prehranske, temveč tudi tekstilne, rokodelske in podobne izdelke. Prijavljene izdelke bo ocenila strokovna komisija, prijave pa zbirajo med 6. in 20 septembrom preko spletne strani https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih, kjer je na voljo spletni obrazec in vsa potrebna navodila.

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si
0807060

Kategorije


Deli

Additional reports