TUDI LETOS BO LIDL PRAZNIKE POLEPŠAL Z DONACIJO DELUXE
05.12.2019 | Komenda
Lidl Slovenija letošnje praznike posebno pozornost namenja zaupanju, ki nas povezuje skozi celo leto. Zvesti kupci, zaposleni in partnerji, ki svoj vsakdan prepletajo z Lidlom, mu tudi v decembru zaupajo pri pripravi praznične pojedine, izbiri daril za najbližje in lepšanju čarobnih trenutkov. Prav zaupanje in dobri medsebojni odnosi so vodilo Lidla Slovenije za donacijo Deluxe, ki vsako leto pozornost nameni tistim, ki jo zares potrebujejo. Letos bo donacijo že petič prejel Univerzitetni rehabilitacijski inštitut – Soča, namenjena pa bo nakupu prilagodljive vadbene naprave za rehabilitacijo predvsem otrok in mladostnikov.
Zbiranje donatorskih sredstev v okviru prodajne akcije premium izdelkov Deluxe, ki jih odlikujejo vrhunske sestavine in gurmanski užitki, poteka v okviru trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že od leta 2013. Vsako leto namreč Lidl Slovenija nameni del sredstev za nakup prepotrebnih medicinskih pripomočkov za zdravljenje ali rehabilitacijo najmlajših.
»Če nakup izdelkov Deluxe kupcem v božično-novoletnem času nariše nasmeh na obraz in jih razvaja s svojimi okusi, pa jim obenem daje priložnost, da skupaj z nami naredijo nekaj dobrega,« je povedala Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje Lidl Slovenije.
Letos bo Lidl Slovenija del sredstev namenil nakupu rehabilitacijske naprave, ki jo bodo v Univerzitetnem rehabilitacijskem centru RS Soča uporabljali za rehabilitacijo številnih varovancev, tako odraslih kot otrok. »Letos obeležujemo že peto leto sodelovanja z URI-Soča, skupno bo to sedma donacija od prodaje naših Deluxe izdelkov. Dolgotrajno partnerstvo je potrditev, da smo na pravi poti in da z našimi sodelavci in kupci uresničujemo skrb za boljšo družbo, za boljše življenje ljudi in otrok. Verjamem, da bo naprava, ki jo bomo ob začetku prihodnjega leta predali v roke URI – Soča, poleg sodobnega pristopa k rehabilitaciji otroke in mladostnike motivirala in spodbudila h gibanju«, je še dodala Tina Cipot.
Nepogrešljiva naprava za učinkovito rehabilitacijo in vadbo
Otroci in mladostniki z okvaro ali poškodbami udov, se poleg fizičnih preprek vsakodnevno srečujejo tudi s pomanjkanjem samozavesti in željo po večji samostojnosti. Namen rehabilitacijske naprave, ki jo podarja Lidl Slovenija, je nagovoriti tudi te potrebe in najmlajšim ustvariti svet, v katerem lahko kljub oviranostim izkoristijo svoje potenciale in uživajo v svoji mladosti.
Letošnja donacija bo namenjena nakupu kombinirane vadbene naprave, ki omogoča tudi vadbo težje poškodovanih oseb. »Prednost izbrane naprave je predvsem v njeni večnamenskosti, saj omogoča vadbo zgornjega in spodnjega dela telesa, načrtovanje intervalnega treninga vzdržljivosti in mišične moči, testiranje in merjenje maksimalne aerobne zmogljivosti pacienta … Je široko nastavljiva in prilagodljiva, primerna pa je za vse paciente, tudi za otroke in mladostnike,« pravijo na URI – Soča.
Prva misel najmlajših ob pogledu na vadbene naprave pa ni rehabilitacija, pač pa šport, dobro počutje in premagovanje samega sebe. Pozitivni učinki, ki jih prinaša gibanje, imajo v svetu pacientov v URI-Soča še večjo težo.
Prav zato letošnja donacije Deluxe nagovarja tudi aktivnejše uporabnike, denimo športnike invalidi in udeležence programa Postani športnik, ki ga Lidl Slovenija izvaja skupaj z Zvezo športnikov invalidov Slovenije – Paralimpijskim komitejem.
S programom želijo mlade invalide spodbuditi k vključevanju v športne dejavnosti, tako na rekreativni kot tudi na tekmovalni ravni. Športne aktivnosti invalidom prinašajo ogromno, saj prek gibanja razvijajo svoje zmožnosti, krepijo samopodobo ter zvišujejo kakovost življenja.
Donacije Deluxe na URI Soča pomagale že več kot 1500 otrokom in mladostnikom
Lidl Slovenija je leta 2013 namenil nakupu defibrilatorja za novorojenčke za ljubljansko Pediatrično kliniko, nato pa leto kasneje pričel s svojim partnerstvom z URI-Soča, ko so se otroci z motnjami govora razveselili naprave za nadomestno komuniciranje. Leto kasneje so donacijo ponovno namenili Pediatrični kliniki in sicer za nakup genetskega analizatorja za hitrejše diagnosticiranje levkemije pri otrocih.
Od leta 2016 do zdaj pa je Deluxe donacija nekako postala sinonim za sodelovanje med URI Soča in Lidlom Slovenije. Tisto leto je inštitut postal bogatejši za sodobni gibalni napravi za podporo rehabilitaciji otrok, predvsem krepitvi spodnjih udov, ki so pomembni za pridobivanje funkcionalnih veščin, kot sta hoja in stanje na nogah. Ob zavedanju, da lahko z moderno tehnologijo izboljšamo in poskrbimo za še večjo kakovost rehabilitacijskih programov, je Lidl Slovenija leta 2017 zbrana sredstva namenil nakupu naprave Nirvana, ki temelji na tehnologiji navidezne resničnosti. Z njo lahko otroci izvajajo različne gibalne aktivnosti glede na svoje potrebe in sposobnosti. Lanskoletna donacija pa je bila izgradnja poligona za učenje vožnje z vozičkom otrokom pomaga pri učenju spretnostnih veščin vožnje in s tem omogoča večjo samostojnost. Kot so povedali na URI Soča, so v zadnjih petih letih podarjene naprave na poti k rehabilitaciji pomagale že več 1500 otrokom in mladostnikom.
Izdelki Deluxe pričarajo praznike za vse
Lidl Slovenija z letošnjo praznično linijo izdelkov Deluxe svoje kupce nagovarja k uživanju v prijetnih družinskih trenutkih. Praznično vzdušje gre z roko v roki s toplimi nasmehi, iskrivimi pogledi in najljubšimi prazničnimi dobrotami. S posebno linijo izdelkov Deluxe bo Lidl Slovenija vašo mizo popestril z izbranimi prazničnimi delikatesami, kot so siri, salame, morske dobrote, sveže testenine in bogat nabor sladic. Nakup izdelkov pa bo pripomogel tudi k boljšemu svetu tudi najmlajših pacientov na URI Soča.
Več informacij:
Lidl Slovenija d.o.o. k.d., Tina Cipot, Korporativno komuniciranje; 01 729 74 52; pr@lidl.si
O Lidlu Slovenija
Lidl Slovenija ima 57 trgovin in več kot 1.800 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32 državah po svetu in ima skupaj več kot 10.800 trgovin v 29 državah po svetu ter zaposluje približno 287 tisoč ljudi.
Kot pravijo v podjetju, v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 1800 izdelkov lastnih in uveljavljenimi blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo z več kot 250 organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.
K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.
Kontakt za medije
pr@lidl.si