DONACIJA 4.344 EUR DRUŠTVU ONKOMAN
08.12.2020 | Komenda
Lidl Slovenija je ob uspešnem zaključku projekta Brkati november doniral 4.344 EUR Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. V sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet so ves november skrbeli za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja. Podjetje je z različnimi eksternimi in internimi aktivnostmi zbralo donacijo, ki bo pomagala pri razširjanju glasu o pomembnosti preventive in posledično zgodnjega odkrivanja rakavih bolezni. Statistike namreč kažejo, da moški še vedno premalo pozornosti posvečajo svojemu zdravju in preventivi.
Lidl Slovenija je november zaznamoval dobrodelno: v novembru je od vsake prodane škatle BIO svežih jajc in jajc znamke Naše nam paše namenil 10 centov društvu OnkoMan. Ves november so bile škatle z BIO jajci in jajci Naše nam paše v vseh trgovinah Lidl Slovenija opremljene z modrimi nalepkami 'Ne pozabi na jajca'.
V Lidlu Slovenija so ob tem povedali: »S tem smo nagovarjali kupce, naj pri nakupovanju ne pozabijo vzeti še tako osnovne sestavine, kot so jajca, hkrati pa je imel ta poziv tudi namen, da se posameznik spomni, kako pomembno je, da si vzame čas zase in za samopregledovanje. Kot je že v navadi, smo k dobrodelnosti povabili tudi sodelavce, Lidlovke in Lidlovce.« Pozvali so jih, da letos ustvarijo najbolj kreativne brke, od vsakega sodelujočega so namenili denar v skupni donacijski fond OnkoManu.
V društvu OnkoMan so bili prispevka veseli: »V podjetju Lidl Slovenija so ponovno dokazali, da so družbeno odgovorno podjetje. Zbrani znesek je nad pričakovanji in nam bo zelo prav prišel pri naših aktivnostih, s katerimi ozaveščamo širšo javnost,« je ob virtualnem prevzemu donacije povedal Gregor Pirc, predsednik društva. Letos pri OnkoManu še posebej izpostavljajo problematiko pljučnega raka, sicer pa nudijo podporo obolelim, večji del svojega delovanja pa namenjajo osveščanju o preventivi in pomembnosti zgodnjega odkrivanja bolezni.
Kontakt za medije
pr@lidl.si