Kako v Lidlu zagotavljamo visoko kakovost?
Da bi še naprej razvijali naše izdelke z vidika kakovosti in pri tem ravnali v skladu z našim razumevanjem trajnosti, si v okviru sistema vodenja kakovosti nenehno izmenjujemo informacije in ostajamo v dialogu s proizvajalci in dobavitelji.
Vsi naši procesi so zasnovani tako, da zagotavljajo varnost in kakovost, zato se kupci lahko zanesejo na visoke standarde glede sestave, okusa, izgleda in konsistence naših izdelkov.
Spremljamo razvoj in spremembe zakonskih predpisov ter jih uveljavljamo v praksi. Sem sodijo predpisi EU, kot so Uredba o zagotavljanju informacij o živilih potrošnikom (Uredba EU št. 1169/2011), Uredba o aditivih za živila (Uredba EU št. 1333/2008) in Direktiva EU o nepoštenih poslovnih praksah podjetij v razmerju do potrošnikov. Pozorni smo tudi na nacionalne pravne predpise, ki se lahko med državami EU razlikujejo. Svojim dobaviteljem postavljamo ostrejše zahteve, kot jih predvidevajo veljavni predpisi, denimo glede uporabe pesticidov pri pridelavi sadja in zelenjave, da bi zagotovili preverjeno Lidlovo kakovost.
Kratke transportne poti pomenijo sveže izdelke v trgovini. Kjer je le mogoče, dobavljamo sveže blago iz Slovenije, če to ni izvedljivo, pa vsaj iz države EU.