LIDL JE POSTAL URADNI PARTNER ŽENSKEGA NOGOMETNEGA PRVENSTVA UEFA WOMEN EURO 2025™
15.05.2025 | Komenda
Lidl je uradni sponzor letošnjega ženskega nogometnega prvenstva UEFA Women's EURO 2025 TM. S partnerstvom utrjujejo svojo vlogo podpornika nogometa in ženskega športa ter nadaljujejo s spodbujanjem ozaveščenega prehranjevanja in navduševanja za gibanje in aktiven življenjski slog med ljudmi. Da bi širši javnosti približali njihove najljubše športne dogodke, organizirajo dve nagradni igri – športni navdušenci se lahko potegujejo za ogled finala prvenstva v Baslu in za udeležbo na Lidlovem nogometnem taboru za mlade nogometašice.
S partnerstvom z UEFA Women’s EURO 2025™ Lidl širi svoj obsežni portfelj mednarodnih športnih sponzorstev, ki vključuje pomembna partnerstva: Lidl je glavni sponzor profesionalne kolesarske ekipe Lidl-Trek, sponzor ženskega in moškega rokometa na evropskih prvenstvih EHF in svetovnih prvenstvih IHF ter nogometa v okviru UEFA EURO 2024, UEFA Europa League in UEFA Conference League. Poleg tega pa je Lidl v Sloveniji tudi uradni sponzor Rokometne zveze Slovenije in uradni partner svežine in vode slovenskih rokometnih reprezentanc ter zlati sponzor Zveze za šport invalidov Slovenije – Slovenskega paralimpijskega komiteja.
Lidl kot eden od vodilnih trgovcev na drobno s podporo športnim ekipam in dogodkom dokazuje, da lahko podjetja z večjo prepoznavnostjo spodbujajo pozitivne družbene učinke; zavedajo se, da je ozaveščeno prehranjevanje pomemben dejavnik dobrega počutja in da uravnotežen življenjski slog vključuje tudi redno telesno vadbo. Partnerstvo z UEFA Women's EURO 2025 je tako še en korak več k navduševanju ljudi po vsem svetu za izbiro uravnoteženih trajnostnih izdelkov in spodbujanje aktivnega življenjskega sloga.
Z Lidlom na finale prvenstva UEFA Women's EURO 2025
Lidl želi s podporo športnim dogodkom približevati športnim navdušencem – naj bo to doma pred televizijskimi zasloni ali na prizoriščih velikih tekem. Tudi v okviru tokratnega partnerstva vabijo nogometne navdušence, da se jim pridružijo na tem športnem doživetju – v živo. Na Lidlovi spletni strani od 15. 5. do 29. 5. 2025 poteka nagradna igra, v kateri se posamezniki lahko potegujejo za edinstven paket potovanja in vstopnici za dve osebi za veliki finale UEFA Women’s EURO 2025™, ki bo v švicarskem Baslu 27. 7. 2025.
Lidlov nogometni tabor: edinstvena priložnost za mlade nogometašice
Prav tako želijo pozitivno vplivati na življenja mladih deklet in žensk ter jih spodbuditi k uresničevanju njihovih športnih sanj. Zato za dekleta, stara med 14 in 17 let, v okviru prvenstva organizirajo Lidlov nogometni tabor, ki bo potekal v Baslu med 24. in 28. julijem 2025. Za udeležbo na taboru se lahko starši deklet potegujejo v nagradni igri, ki poteka od 15. do 29. maja 2025. Udeleženke tabora bodo imele enkratno priložnost, da brezplačno trenirajo pod vodstvom trenerjev z licenco UEFA ter spoznajo nogometašice iz vse Evrope.
Dodatne informacije o Lidlovih športnih partnerstvih so na voljo na spletni strani: Sponzorstva
Lidl Slovenija · Področje za korporativne zadeve · Korporativno komuniciranje
Pod lipami 1, 12 18 Komenda · pr@lidl.si; www.lidl.si
O UEFA
UEFA je upravni organ evropskega nogometa in neprofitna organizacija, ki podpira in zagotavlja, da najbolj priljubljen šport na svetu še naprej uspeva na vseh ravneh v svojih 55 združenjih članicah. Kot del svoje zaveze UEFA 97 % svojih prihodkov vlaga v dejavnosti, projekte in pobude, povezane z nogometom, ki zagotavljajo nadaljnji razvoj moške in ženske profesionalne igre, pa tudi mladine, malega nogometa in futsala.
O Lidlu Slovenija
Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 68 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 31 državah in ima skupaj več kot 12.350 trgovin, 220 logističnih centrov in skladišč ter zaposluje približno 375 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. So tudi prejemniki certifikatov za enega najboljših delodajalcev v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2025, Top Employers Europe 2025 in X-large Enterprise Seal. V osrčju Lidlove korporativne kulture so njihove vrednote – uspešnost, spoštovanje, zaupanje, prizemljenost in povezanost. Te vodijo ekipe pri vsakodnevnem delu in so podlaga za njihov uspeh.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.
K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje odpadne hrane. Več na www.boljsi-svet.si.